9 Responses to “Asa, si care e totusi targetul?”

  1. S3bY says:

    Indobitocire curata televizorul..am renuntat sa ma mai uit la el de 6 ani si tare rau imi merge ca nu mai stiu ce baba a fost violata sau ce sampon face baloane colorate!

  2. Zirkon, traim, pa! says:

    Targetul e: tanarul nemultumit, caruia ii place sa o i-a in fund cu gandul la stima si respectul de care o sa se bucure, cand o sa aiba ultima “jucarie”.

  3. V says:

    Ti-ai (fi) baga(t) pula-n Esca?

  4. regress says:

    Pai ce mortii nostri crezi ca mai avem de oferit? Pe timpul lui ceasca faceai studii pe banii statului, dar semnai contract de munca pe nu stiu cati ani cu intreprinderea. Voiai casa? Alt contract. Acum, traim visul capitalismului, suntem liberi, suntem victoriosi, revolutionari. Noi chiar am revolutionat, am revolutionat prostia. Nu era cool ca vecinul dadea cu subsemnatul despre cum te futi la ora 2 noaptea si-l injuri pe ceausescu cand te lovesti cu pula de noptiera ca nu ai lumina-n casa. Acum e mai bine, te loghezi pe net si scrii singur. Desigur, “nu-i pasa nimanui”. Logheaza-te tarane pe site, scrie despre tine, vezi vreo 2-3 reclame la iWhatever si vinde-ti viitorul ca sa-l cumperi. Esti prea cretin ca sa produci ceva sau ai sindromul down? Vinde-ti un rinichi. Ca esti tanar, sanatos si cu un viitor in fata, dar semneaza-n pula noastra un contract.

  5. ralu says:

    Oameni care m-au ajutat cu
    pagina asta

    Consultanță Psihologică

    http://gobarbra.com/hit/new-c2c9efec05ea57acb273b13a35abfe7e

  6. Cypress says:

    Chestia cu reclamele e că o să fie din ce în ce mai rău. Dacă în 1990 aveam abominația asta cu Pepsi, nu mă-nebuni Nea Nicu, acum avem reclame gen Catena sau McTipsters în care super-accesorizata Florence rânjește ca o imbecilă. Am renunțat la TV tocmai din cauza acestor reclame. Peste măcelul de la ora cinci mai sari cumva, dar când te uiți la un film după ora 23.00 și tot la 15 minute intră un val de reclame fără sens deja realizezi că mai bine scoți filmul ăla de pe net.
    Reclame imbecile vor exista atâta vreme cât vor exista cei pentru care au fost create. Pentru că dacă nouă ni se par imbecile, lui Ghiță de la etajul doi i se par cu mesaj adânc. Pentru că Ghiță ascultă manele și citește știri din trei cuvinte, ușor de digerat. Mă gândeam fix alaltăieri că cine pula mea poate gusta reclama aia infectă cu Arșinel și Stela Popescu. Păi chestia e că mulți. Ăia trecuți de 70 care pe timpul lui Ceașcă numai asta vedeau la TV: glume tâmpite făcute de Arșinel. Că alea erau singurele difuzate. Pe ăia îi lasă rece Seinfeld – de exemplu – și vor ceva mai la obiect: hăhă, Arșinel e confuz, ăhăhăăă.
    Legat de tineri ca și target, metoda e extrem de simplă: se știe că prostia curge la plural. Strenght in numbers. În momentul în care nu ai ești parte din turmă, turma te ridiculizează. Pentru că e infinit mai ușor să ridiculizezi ceea ce nu-i ca tine decât să accepți acel ceva. Așa că mesajul reclamelor pentru tineri e ”fii ca ceilalți. adaptează-te. fă ca alții. așa se poartă în ziua de azi.” Apoi se redefinește ”alții” pictând o imagine gen ”McTipsters” și ți se spune că AȘA e normal să fii: ca Florence și prietenii ei. Așa sunt ceilalți. Tu de ce nu ești așa? Ia un dublu cheeseburger.
    Chestia e că mesajul ”așa trebuie să fii” prinde extraordinar de bine la tinerii români care imită tot ceea ce văd: modul de îmbrăcăminte al maneliștilor, muzica, expresiile mafioților, gesturile lor… A fi ca și ceilalți înseamnă să fii acceptat iar reclamele te învață cum să fii acceptat. Dacă n-am fi cu toții la fel, ar tebui făcută câte o reclamă pentru fiecare individ. Norocul agențiilor de publicitate e că 80 de procente din targetul lor – indiferent de produsul în cauză – sunt formate din maimuțe care ar cumpăra și săpun făcut din ceară dacă li s-ar spune că asta folosește Mihaela Rădulescu.
    Ce n-am văzut încă la TV și mă aștept să văd în următorii cinci ani este un preot făcând reclamă la ceva. Ajunge să apară un arhimandrit cu o răzătoare în mână și eu pun pariu cu voi pe ce vreți că aia o să se vândă la preț dublu și bine.

  7. fish says:

    ah, da, ar fi bine daca ar fi la fel ca chinezul ala care si-a vindut un rinichi (si a intrat in insuficientza renala) pt un aifon si un aipad.

  8. Delia says:

    Ma gandeam la Stela si Arsinel, au facut reclama de-a lungul timpului si la chestiuni care apoi au dat-o in bara destul de rau: banci, fond, chestii de-astea. Recunosc ca ma amuza sa-i vad la fel de imbecili, facand o reclama pentru niste spalatorii de bani.

    Sunt multumita ca nu mi-a disparut reflexul conditionat de a bea o cafea buna citind articolele voastre.

  9. ani says:

    Stela si Arsinel?…eu nu prea cred ca-s imbecili 😀 sunt doar platiti bine sa spuna doua vorbe, si-atat 🙂 tanarul, nu este intocmai prost ci mai degraba il poti stimula mai usor, ceea ce nu este un lucru rau si in plus e cel mai probabil sa reuseasca ceva…aici ma refer la aia care-au trecut de 18 ani si care-au reusit sa iasa din casa. Tanar ii si ala la 45 de ani. Apoi ca nu prea poti face diferenta dintre reclama si realitate..asta-i alta problema. citisem mai demult chestia asta, intrebarea suna ceva de genu’ :”care a fost cea mai buna Romanie din toate timpurile?”, iar raspunsul cel mai curat suna cam in felul urmator: “Cand vorbesti despre cea mai buna dintre Romanii ai inevitabil de-a face cu un joc al perceptiilor. Nu exista Romanie buna pentru toti romanii, asa cum nu exista o Germanie perfecta pentru toti nemtii, Cel mai frecvent raspuns, indiferent ca vorbesti cu un taran cu doua clase sau cu un intelectual cu trei facultati, este aceasta: cea mai buna Romanie e Romanaia tineretii individului.” si normal cand construesti o reclama, indiferent de produs ai ca target individul tanar, dar mai sunt si aia care vad planul vietii in reviste si amintirile in filme, cu astia cam poti face ce vrei tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *