19 Responses to “Concediul #2 – Majorca/Mallorca”

1. Orbu says:

Interesanta treaba cu haleala. Mie mi s-a părut că ăștia gătesc mai bine pe la cârciumile din Mallorca decât în Tenerife. Cred că e treabă de unde nimerești, sau de gusturi. Și nu sunt nici eu înnebunit după Paellia, adică am mâncat una de gust, dar atât. Aia din Can Piqafort cred că gătesc bine. În Alcudia am mâncat pe lângă port cam overpriced și cam de căcat așa.

Aia cu rezervate cu un an înainte am observat-o și eu. Probabil că e din ce în ce mai multă lume care își permite hoteluri de 4-5 stele, cam puține hoteluri și perioada de vacanță cam scurtă. În schimb, în Tenerife cred că găsești și mai din scurt, dacă te duci în contrasezon european, doar că apa Atlanticului e rece de îți îngheață pula, dacă mergi mai iarna/primavara. Nu că ti-ar păsa dacă mergi la piscină.
    Pe de altă parte eu nu îmi aduc aminte să îmi fi făcut vreodată rezervare cu mai mult de o lună și jumătate în avans, că nu știam exact când am concediu și, oricum, nu suntem nici eu nici soția mari planneri la treburi din astea.

2. RuneJaguar says:

Cred ca sunt singurul om care nu l-a citit pe Palahniuk. Si mi-a placut Fight Club. Filmul.

3. Manowar says:

@Orbu: cu o luna si jumatate inainte mai gasesti resturile. Gen ce n-au vrut altii.

@RJ: Nici nu-l citi. Ca n-ai de ce.

4. Orbu says:

Pe de o parte înțeleg ce spui că am văzut și eu chestii mișto fully booked și cu 2-3 luni în avans, pe de altă parte dacă asta e tot ce rămâne liber cu 1 săptămână și jumătate înainte ma pot împăca cu ideea.
    În sensul că nu intenționez să îmi plănuiesc toată viața în jurul vacanțelor, necum să știu acum unde vreau să merg peste un an.

5. IulianS says:

a venit nu stiu ce comanda de gresie pentru baie gata sparta. Go figure.

:)))

6. schipix says:

Bai io am nimerit o data, in drum spre Teide, la o bomba de restaurant intr-un sat uitat de lume (Vilaflor parca). Genul ala de local in care ai fi intrat doar daca n-ai mancat nimic in ultima saptamana si pe o raza de 100 de km nu exista nimic altceva de mancare.
    Nu-mi mai aduc aminte exact ce am mancat, ca se intampla acum vreo 8-9 ani, dar stiu ca am mancat cum rar mi-a fost dat sa mananc in concedii. Si-a costat toata distractia vreo 40€ cu tot cu bacsis pentru 4 adulti (aperitiv, fel principal, desert si bautura).
    Nu pot compara cu Mallorca pt ca n-am ajuns inca pe aceasta minunata insula nemteasca de la Meditarana. 😀

7. mel says:

Nice.
    Cand o sa fac concedii pt leneveala probabil o sa aleg Spania 🙂

8. Manowar says:

Mda, am uitat ca tu te tot uiti dupa apartamente. Eu vorbeam de hoteluri.

Mda, de acord – si pe mine ma cam enerveaza ideea.

9. Orbu says:

Mda, am uitat ca tu te tot uiti dupa apartamente. Eu vorbeam de hoteluri.

:).Ne uitam după hotel, asta e tot ce am găsit decent și fără preturi d-alea gen 800 de euro pe noapte.

10. animaloo says:

Bah. Frumos. Da tot nu as putea face asta. Sau, de fapt, o sa incerc sa stau vreo 3-4 zile in acelasi loc. Sper sa nu mor de plictiseala.

11. WillyChilly says:

Plm, deci pe asta s-au cheltuit banii din donatiile noastre…

12. Manowar says:

Adevaru’ e ca ar fi ajuns cateva zile bune.

Sa privim pozitiv – mai bine asa decat sa se fi dus pe calculatoarele unora care le-ar fi folosit cel mult la xhamster pentru, erm, research. Ce, nu pot face…research si la reviste?

Ma rog, aveam de gand sa neg, da’ presupun ca timingu’ m-a dat de gol…

Fiecare cu pizda ma-sii. Eu urasc sa fac chestii in concediu. E concediu, da-l in ma-sa. Nu vreau sa ma trezesc la ora fixa. Nu vreau sa am program de sculat, culcat, mancat, whateverat. Vreau s-o ard trendy la soare si la piscina, sa citesc si sa ma plimb nitel. Si cam atat.

Nu vreau sa merg cu bicicleta, nu vreau sa conduc, nu vreau sa ating calculatoare, nu vreau sa astept autobuzul, nu vreau sa caut un taxi. Vreau sa stau cu pula la soare.

I-as spanzura pe tampitii aia cu “hai sa urcam pe munte; hai sa mergem in orasul alaturat, ca-i un eveniment complet neinteresant si fascinant de boring”. Da, pula mea, pentru ca dupa X luni de munca, fix aia o sa ma relaxeze: cataratu’ prin rape si buruieni! Exact asa o sa ma simt odihnit and shit. Fuck that.

13. Costi says:

Da’ cum, boss, ai ajuns in Mallorca / Cuba / Pocreaca și n-ai văzut -insert random shit turistic here -, mvai… Ai stat numa’ la piscina, se poate?!

14. Manowar says:

Ai stat numa’ la piscina, se poate?!

Nu doar ca se poate – e chiar recomandat.

15. deathy says:

Te-a costat cam mult unde ai fost … uite aici: https://opencube.ro/vacanta.jpg

16. animaloo says:

partea misto e ca nu suntem obligati sa facem chestii la fel. Toma asta e misto in perioada asta 🙂
    Eu o sa merg, vacanta asta, si la ocean la plaja, o sa si conduc (e cam dificil de ajuns in niste locuri si prefer masina inchiriata), o sa urc si pe un vulcan (daca ma ajuta odin doi vulcani), dar chestii usoare, sa nu imi ramana romul mic.

17. Manowar says:

Ba, nu stiu, mie treaba asta cu “merg in concediu ca sa fac efort fizic” imi suna la fel ca “ma duc sa am niste cosmaruri si sa ma zbat toata noaptea ca sa dorm”.

Da’ pula mea, whatever.

18. clawbc says:

O sa fiu roman si o sa comentez pe modelul “dincolo era mai ieftin”: chestii d-astea exotice nu te tenteaza, Caraibe, Asia, Thailanda? Ca la pret si la durata tot cam acolo iesi si tot stai pe plaja / la piscina.

19. IulianS says:

@Manowar

E dovedit ca stresul psihic/mental se rezolva cel mai bine cu efort fizic. Cum lucrezi la calculator ma astept ca stresul fizic sa fie cam 0.

La mine, si nu numai, merge chestia asta. De exemplu recent am scos cam 1mc de pamant pentru o groapa de nisip. Munca de canal, dar dupa un somn nemiscat m-am trezit a doua zi perfect odihnit. Am inteles ca pentru tine schiul, muntele etc sunt mizerii dar pentru majoritatea care le practica aduc beneficii clare; evident, cand nu ajung pe la urgente 🙂