Multicultural pe dracu’
Nu stiu daca am mentionat vreodata chestia asta, da’ pe-aici toata lumea se sparge-n “ce misto e UK, ca-i o societate multiculturala”.
Si chiar asa. Da’ asta nu inseamna, asa cum ati putea crede “cultura voastra e misto si acceptata, la fel ca a noastra”. Nu. Inseamna “iti bagam pe gat “cultura” tuturor maimutelor si trebuie s-o accepti, pentru ca pantof; a ta nu e buna si nu e acceptata”.
Cam asa functioneaza.
Si nu ma plang sau ceva, mi-e fix indiferent, da’ mi-e greu sa nu observ ca da, herpaderp, avem cultura poponarilor. E buna. Avem cultura niggerilor de peste tot. E buna. Avem cultura maimutelor musulmane – si aia e buna. E buna, ca merge nevasta cu cearsafu’ pe muie ca o fantoma ninja. Si nu munceste – si se pastreaza totu’-n familie, ca nevasta iti e in acelasi timp si sora si verisoara, eventual si mama. Foarte buna cultura.
Ah, cultura romaneasca, in care ala e o cioara imputita sau in care ala nu este homosexual, ci un poponaut infect? Nu poti spune despre ala ca-i retardat, e mentally challenged – si nu e ok nici asta, tre’ sa imbratisam harneala asta cu sindromu’ Down de exemplu. Deci nu poti sa zici “fa, futu-ti gura ma-tii de cretina, cum pula mea ai stiut ca o sa ai un borac cu Down, da’ totusi l-ai facut, in loc sa-l avortezi instantaneu? Ah, ca ti-l plateste statu’ si restu’ sa se prefaca si ei ca-i OK si ca o sa aiba o viata normala si blabla?”.
Nu e buna si nu e acceptata cultura asta. La parnaie cu tine, puiule, daca esti prea multiculti, gen.
Down to it, ma lasa rece subiectul. Nu ma-nvart in cercuri de niggeri sau poponari, sa trebuiasca sa-mi frec aiurea coatele de ei. Da’ mai hai sictir cu harneala asta troglodita cu “multicultural”, ca ma ia greata.
Stiu, stiu, uite unde a ajuns Romania cu “cultura” asta si uite unde-a ajuns Anglia cu “cultura” astora. Asa e. Nimic de comentat. Da’ hai sictir cu imbratisatu’ diferentelor si cu multiculti si cu “vai, ce misto”. Nu, nu e misto.
Si primii pe care i-as trimite in lagare de concentrare nu ar fi nici musulmanii, nici evreii, nici astia cu Down, nici poponarii. Nu, ar fi albii heterosexuali crestini care se indigneaza cand nu ai chef sa ai de-a face cu animalele astea. Pe-astia i-as pune sa curetele budele din lagar in care se vor caca aia in lagar. Pentru ca multiculti si toleranta, d-aia.
Imi zicea Patrick c-a fost prin Romania si s-a dus intr-un club, bar, ceva de genul ala. Si, evident, ca-n Romanistan, nu mai aveau aia pahare. Vine un nigger si cere ceva (in Romania, da). Si cere si Patrick ceva. Si aia-i zice, pai, nu mai am decat un pahar si-a cerut niggerul. La care Patrick, evident, ii zice “pai da-l in pula mea de nigger, da-mi mie”. Iar tipa de la bar s-a indignat ca herpaderp, cum sa vorbesti asa, ca e un om, ca rasismul e dezgustator, ca …
In locu’ lui i-as fi marait ceva de genul “tu sa ai pareri cand n-o sa mai freci buda-n care o sa ma cac eu mai incolo, fa”. Da’ pula mea…
Pic related.
eu am la munca doi lachioi OK, nu deranjeaza, sunt de gasca, nu se imbraca ca niste cocote, si 1 foarte naspa. genul de pizda care gesticuleaza mult, isi pune turban, pantaloni de in albi si tanga, si se uita dispretuitor la toti ceilalti darlai, iar pe gagici le tot critica ca n-au pic de stil vestimentar
cel mai sila de scarnavia asta le e celor doi poponari OK. care-s un fel de cuplu, apropo. altminter, baieti de gasca, mai ies la bere, fac glume cu poponari, se imbraca normal, n-ai zice ca se freaca-n cur daca n-ai sti mai multe despre ei
bine, e adevarat ca m-am imbatat o data mai rau si l-am intrebat pe unul dintre ei de ce-o baga-n cur. asta, oftand, mi-a zis ca n-a fost alegerea lui, dintotdeauna a fost asa, si ca ce sa faca, sa se omoare?? ca avusese niste ganduri d-astea negre, la un moment dat
foarte decent omul. chiar barbat bine, atat cat pot sa-mi dau eu cu parerea intr-un mod nelachesc. atatd e bine incat curva de la PR, care nu primsie un refuz in viata ei, a venit , intr-o zi, la noi siderata, spunand c-a refuzat-o asta cand se blocase cu el in lift. adica, cam asa : asta, ranjind, dupa ce blocase liftul: “Si-acum, ce facem”
“Si-acum, apasam butonul si mergem mai departe”
adica cum, adica ea, care are orice barbat la picioare, nu cumva e vreun frustrat?
Hehe, esti cumva coleg cu astia ?
http://www.youtube.com/watch?v=e3h6es6zh1c
(don’t mind me, imi lipseste mircu’ si n-am unde da share la funny clips ^_^)
Eu sper sa te deporteze din UK. Oameni ca tine ma fac sa-mi fie rusine ca sunt roman.
eu sper sa-mi sugi pula. si am impresia ca aia speri si tu.
glumesc, pula mea. pe tine si pe rateurile genetice de teapa ta…pe-astia ca voi i-as elibera prin munca, sa nu va mai fie rusine.
Vezi ca n-o sa te mai poti lua nici de umflati ca cica au un handicap: http://www.realitatea.net/precedent-important-obezitatea-considerata-un-handicap-de-curtea-de-justitie-a-ue_1594854.html
astia-s ca vegetarienii la un bbq, sa-mi bag pula de nu
Plm. In UK inca e acceptabila situatia asta. Sa vezi in Norvegia cand la gradinita copii asculta povesti cu 2 regi care se iubesc (homo) sau copii luati de langa parinti pentru ca nu-s crescuri in cultura scandinava. A fost in caz cu niste indieni carora li s-a luat copilul pentru ca acesta la 3 ani dormea cu mama in pat si era hranit cu mana.
La pranzul de craciun de la companie, la ecranele din cantina pusesera aia clipuri cu oameni de zapada, fulgi de zapada si a aparut si-un clip cu Iisus bla bla, nasterea, bla bla GOD bla bla, cacaturi de astea despre care e si Craciunul mai exact si directoarea de HR s-a mega cacat pe ea si s-a oprit din mancat si s-a dus sa ceara imediat sa fie oprit clipul cu Iisus sa nu cumva sa se simta ofensati cei din alte religii. Da, exact, sa nu fie ofensati aia care manca ditamai pranz pe gratis cu ocazia craciunului care sarbatoreste nasterea lu’ fiu’ lui dumnezeu, ca merge un clip despre nasterea lui fiul lui dumnezeu pe un ecran.
Una din cele mai triste chestii pe care le-am vazut.
Directoarea ta ar avea rangul de sclava in KZ pentru a calma ocazional oaspetii. Parerea mea.
Ce-i aia KZ? KAKA ZEELANDA?
Konzentrationslager
pana anul asta am avut brad in bucataria de la office
si flori de craciun
anul asta nimic, nimic
tot de aia, sa nu fie ofensati unii si altii
Asa si pe mine ma ofenseaza aia care poarta turbane sau alea cu baticuri da’ plm sau aia care se dau cu fruntea de pamant dar HR-ul n-a luat masuri.
Pai n-ati inteles, ba, prostilor.
Va explic eu. Trebuie sa fiti toleranti si sa imbratisati “culturi” dubioase (gen femeia e tot timpul proprietatea cuiva), orientari sexuale (gen homo), religii (gen sa ne aruncam in aer in metrou pentru ca islamul e pace) etc etc. Pentru ca asta-i toleranta.
Daca, in schimb, ganditi ca mine, vine un avorton retardat ca tampitul ala de mai sus si vrea sa fiti deportati. De ce? Pai, pentru ca e tolerant, bai, retrograzilor. Asta fac oamenii toleranti: ii deporteaza pe-aia care nu-s toleranti, intelegeti? Are sens, da?
Nimic nu m-ar bucura mai mult decat sa-i ard pe rug pe toti labagiii astia sanki-toleranti. Poate doar sa le si violez copiii inainte, in fata lor. Da’ ma rog, pentru asta ar trebui sa si aiba copii. Si, din cate-am inteles eu, pentru a avea copii, tre’ sa futi in pizda. Ca un retrograd.
In presa internationala se vb despre cum unii se simt ofensati ca de Craciun se vorbeste despre Iisus. Ideea e ca ar trebui sa fie vag mentionat sa nu se supere aia de alte religii. Pai bun, aia sunt contra Craciun, atunci de ce se bucura de zilele libere oferite?
Mie mi se rupe pula ca se simt ofensati. Sa mi-o ia in falci.
Si nu ma-ntelegeti gresit, nu e de religie. Da’ daca nu-ti pasa de Craciun, fa ca mine, ca nici mie nu-mi pasa: bucura-te de banii in plus si nu-mi rupe mie pula cu esti ofensat. Sinucide-te daca esti ofensat. Du-te intr-o biserica si provoaca-l pe Isus la duel. Caca-te sub un brad si sterge-te la cur cu beteala. Fa ceva, numai nu-mi spune ca esti ofensat.
Pe mine ma ofenseaza aia ofensati de Craciun. Sau de Paste. Sau de orice alta sarbatoare dubioasa. Drept urmare le trag pula-n gat.
Ai fost vreodata cu colindul? š
Ba stii care e treaba cu jegurile astea infecte?
Daca ii pui sub lupa ai sa vezi ca is la fel de homofobi si rasisti ca altii,doar ca astia o ard ipocriti si pretind ca is ‘open-minded’ doar pentru a fi elevati in ochii altora mai prosti ca dansii,gen “uite fata ce progresiva is eu,ii numesc afro-americani si nu maimulte’ sau ‘ii numesc homo-americani(plm care o fi termenu’ PC) si nu poponari sifilitici’.
In fix ca in Hainele noi ale Imparatului,frica de a fi impotriva parerii populare.Asta pentru ca majoritatea is niste imbecili cu spume care in viata lor n-au luat o decizie proprie,doar regurgiteaza ce cacat spune altu,care la randu’ lui e elevat intre imbecili.
Ok, Ć®nČeleg faza cu musulmani Či toČi oamenii din alte tari. Dar popunarii? Ce cultura Ć®Či baga aia pe gat? GÄseČti poponari din toate tarile Či culturile. Care naiba e diferenČa daca Či-o baga Ć®n cur?
ĆnČeleg cÄ Ć®s unii care Ć®Či ČipÄ Ć®n faČÄ ca Ć®s poponari, dar sunt sigur ca 9 din 10 nu.
@Vilmos: nu ma deranjeaza cu absolut nimic homosexualii. Era doar un exemplu, un bait ieftin menit sa atraga un imbecil ca ala cu deportarea, strict pentru a arata cum reactioneaza oamenii “toleranti” cand nu le place lor ceva.
Un alt fel de a scoate-n evidenta ideea postului si ipocrizia jegoasa cu “multiculti”.
Cultura noastra de acceptat poponarii e buna, chiar daca pe tine te deranjeaza. Ah, cultura ta care nu accepta poponarii? Tre’ deportata. In mod tolerant. Si bineinteles ca nu se putea sa nu apara un fraier de-ala cu cruce.
Da, am priceput ideea Či Ć®n mare sunt de acord :p e un big no-no sa zici orice nu e politically corect. IdioČi
Ca sa stii si tu pentru momentul cand o sa ai copii: unele testele sunt foarte proastea cele mai sensibile au o sansa mare sa produca moartea fatului, si oricum majoritatea testelor sunt acceptabile numai dupa ce perioada legala de avort in Romania s-a scurs. Nu fac femeile downieni de dragul de a face, decat cel mult in SUA, unde poti sa il avortezi, vorba unui ginecolog celebru, cand deja era mare, cat sa se fi dus inapoi acasa cu autobuzul.
Sincer, ma intreb si eu cum parintii tai nu te-ai avortat, cand au vazut pe eco ce destept, inalt si futangiu esti. In locul lui tac-tu m-as fi simtit complexat intr-un complex oedipian inversat. “Vine asta pe lume, la un an incepe sa ma bata daca ma duc la baut in loc sa aduc salariul acasa. E musculos si plin de opinii.” Unde mai pui ca esti mai tanar decat Tudor Gheorghe! Erai si pe vremea aia?
@leo: deci, tot homo ai ramas? Si ce-l tot amesteci pe tata? Te supara faptul ca eu am unul singur?
eu cred ca nu-i un singur poponar care sa nu fie rupt in gura de depresii, nefericit pana la Dumnezeu, ros de boli si de regrete
unul singur, unul singur nu cred ca gasesti sa-ti spuna ca s-ar fi nascut poponar si a doua oara, sa fi avut de ales
E, pula. De spus, gasesti o tona care sa-ti spuna asta.
Either way, nu se nasc asa. Nu c-ar avea vreo importanta.
Nu te nasti poponar cum nu te nasti raw vegan. Este o alegere. Cretina, dar tot alegere e.
Asta cu nascutul este o manipulate sinistra.
Leo, de ce vorbesti magarii.
http://www.niftytest.com/
Sarciniile cu down pot fi terminate la momentul confirmarii sindromului in orice trimestru. Se numeste avort terapeutic.
te nasti, adica ai ajuns sa-ti placa pula
ca la betivaneala
sau ca in puscarie.
https://www.youtube.com/watch?v=1lS5O67bm5g
Aveam un coleg, despre care am aflat dupa cativa ani ca e poponar. Cu cativa ani Ć®nainte de a afla vestea, m-a Ć®ntrebat ce pÄrere am despre homosexuali. I-am zis ca e treaba fiecaruia cu cine si cum se fute, dar nu trebuie sa faci un caz din asta.
Pe de alta parte, unul dintre colegii apartinatori singurei religii pasnice a profetului s-a supÄrat pe mine pana a ajuns sa mÄ saboteze dupa ce i-am zis ca fiecare crede in ce vrea sau nu crede deloc, iar mie Ć®mi pasÄ ca oamenii cu care lucrez sa-si faca partea lor de job, eu o fac pe-a mea si asa e pace intre toti. Allahu akbar si unicul profet e Mohamed, cei care nu cred sunt pacatosi.
Am citit postul ( sunt , in mare , de acord), comentariile , vazut filmuletele si zic asa.
Akhenaton , de obicei esti categoric intr-un sens sau altul. Acum te tragi pe cur cu teme de filme de oscar de zici ca “ai in familie”.
Muie lui, daca nu cumva l-au violat unii prima oara si a descoperit ca-i place , a fost alegerea lui.
Eu aleg mereu sa mi-o bag doar in pizda si mai degraba in priza decat in cur, la fel cum s-a intamplat s-aleg sa ma tirez ca sa nu o simt in cur.
Partea cu dintotdeauna a fost asa:Un setup genetic gresit , da. O problema de hormoni, da. Dar nu cred ca s-a nascut cu curu’ inainte.
In schimb , prezentarea melodramatica cu ce sa faca , sa se omoare , tradeaza caracterul. Practic admite ca e gresit , dar plm.
Am auzit si de la femei si de la barbati ca e al dracu de placut sa simti ceva in cur. Imi dau seama ca e posibil sa incerci si sa iti placa , chiar daca eu , un om cu
vizuinaviziune ingusta , prefer sa nu stiu. Si e absolut normal ca daca-ti place sa vrei sa repeti chit ca e impotriva principiilor societatii curente. Bai si n-am nici o problema cu asta.Am o problema cu hai sa-i facem pe toti sa se simta ca e o stare de normalitate , nu numai sa futi in cur, ci si sa legi contracte de casatorie si sa cresti copii , eventual in spiritul asta . Si eventual sa fie la liber sa te dai la colegi la serviciu, pentru ca pula mea , esti homo, ai drepturi. Si sa le taiem pula alora care arata un deget si ar insinua ca poate nu e bine asa.
Una la mana :Pai ba vere, aia carora vrem sa le taiem pula sunt ca noi, majoritatea, ce facem noi aici sprijinim dictatura / construim regimul tuturor minoritatilor? Asa e corect , evolutionist? In ce desene animate?
A doua : daca e asa de normal si de ok sa fi poponar/ lesbianca , hai sa ne gandim , in perspectiva ce s-ar intampla daca femeile s-ar fute doar cu femeile si barbatii cu barbatii. Si nu va scot ochii cu aia legata de populatia lumii, ca se pot gasii metode, daca femeile nu-si mai doresc scarbavnicul… dar nu vi se pare ca societatea se separa in caste pe baza de sex? Cam cu ce prejudecati ar creste doi copii unu din familie traditionala de barbati si altul de femei. O familie de barbati ar “adopta” vreodata o fetita ( observati ca n-am pus ghilimele). Si ce-ar invata-o?
Da, perspectiva e distopica, dar e asimptota presupunerii ca e ok sa fii asa. Ca, in mare , nu e ok sa fi asa.
Sigur, la nivel individual , ca o societate civilizata ce suntem putem sa toleram deviatiile astea , sau sa le ignoram atat timp cat nu ne fac rau, dar educatia trebuie sa se faca in spiritul: ai coaie si pula , incearca sa ti-o bagi in pizda, ai pizda , incearca pe cat posibil sa te futi cu barbati ca sa nu urli pe urma ca de ce nu e egalitate intre sexe si pula mea.
Iar legat de Down si de testele foarte proaste. Si in Romania , tara in care o betivanca din Bali mi-a zis ca n-a mai vazut asa sistem medical de cacat pe unde a umblat ea – Bali ,da? – se fac teste de Down destul de simplut cu masurari pe echografie care indica faptul ca fatul e suspect de Down. E simplu. Ca inteleg ca teste genetice nu face nici dracu inainte de futere, ca e corect , sunt scumpe si chiar si cu gene proaste ai sansa unui copil decent, daca ai bulan la babaroase. Dar din momentul in care echografia-ti suna clopotei ca esti in Down zone , e un numar de teste pe care poti sa-l faci sa confirmi sau nu.
Sigur, s-ar putea ca estimatul final sa nu fie in zona lu’ 99.9% ci mai degraba 85% , dar hei, vrei sa joci pe 15% sanse sa nasti un om normal , versus treij’ de ani de munca in van si dreptul de a pedepsi un copil nenascut si de-al pune sa traiasca (impropriu spus) juma’ de viata in chinuri si flegme? Sa vada ce frumoasa e viata pentru altii? Si CUM AR FI PUTUT FI pentru el daca parintii lui defecti aveau gene mai bune sau mai mult bulan?
Aaa, pai daca vrei sa-ti maschezi egoismul sadic in speranta , go on , please, dar nu ne cere noua celorlalti sa punem mana de la mana sa-ti crestem copiii si sa-i educam pe-ai nostri spunandu-le ca ai tai sunt normali si ca la varsta la care ei vor avea copii e absolut ok sa decida la fel ca tine , ca si cei cu Down pot trai in societatea noastra , ca doar e societatea valorilor cu bale in gura.
Dar eu as fi zis mai degraba , ca la orice joc de ruleta rusa , ca odata cu decizia de a naste astfel de copii ar trebui sa ai si-un pistol cu minim doua gloante. Ti-a iesit bulanu’ ? Bravo , enjoy. Nu ti-a iesit? Pai muie : Pac- pac . D-astia ca tine n-ar trebui sa mai existe.
Si nu , n-am absolut nicio problema cu copiii cu Down . Imi pare sincer rau pentru ei , simt o usoara urma de compasiune si sunt pentru integrarea lor atat cat se poate, ca nu e vina lor. Dar ma consider ca sunt indreptatit sa le spun “Ma-ta e proasta!” si consider ca e absolut ok sa spunem ca oamenii astia nu sunt normali , nu putem sa ii tratam ca pe oameni normali ci ca pe oameni care au nevoie de ajutor pentru a trai in societate.
Treaba cu religiile ma lasa , ca principiu , rece. Oamenii sunt prosti pe tema asta in egala masura si pana nu vor intelege ca singurii ochi care se uita din cer la ei sunt controlati de pe pamant mi-e indiferent in cercuri de prostie se invart.
Am o problema insa , aceeasi problema pe care-o am cu discriminarea pozitiva fata de negrii , tigani si alte rase.
Pai coaie , fara cristosi pe cruce in institutii si la scoala ca va intra cuiele in ochi , dar cu costum de ninja , cu covorase cu mancare halal pentru ca libertate ? Ba, da-va in pula mea!
Din nou , asta se numeste dictatura minoritatilor si nu poate duce catre evolutie . E treaba hipstereasca , un fel de anti-mainstream.. Nu sunt fan teorii ale conspiratiei ,dar daca eu as fi o zona a lumii cu o religie oarecare, sa zicem , musulmana – cam cat de usor ar fi sa musulmanizez lumea trimitand comunitati minoritare in zonele astea multiculturale cu perceptii “deschise” , degraba oferitoare de drepturi pentru musulmani…
Am scris “perete” ca sa nu poata Akhenaton sa citeasca tot , š .
Anti Racism = Anti White
Nu nu. Esti rasist daca esti alb si ai ceva cu evreii. Cand ai cu negri se presupune ca esti american.
Daca ai ceva cu evreii esti antisemit, orice culoare ai avea.
Exact, au inventat un cuvant special pt ei.
Experienta multiculturala.
Se iau cativa scotzi, li se pune in fata o bere si un castron de popcorn si se vizioneaza ‘Filth’, un film tot cu scotzi.
Dupa care timp de o ora jumate, te prabusesti de ras la ce pot astia sa comenteze ‘multicultural’ pe ce se intampla prin film (care film tot multicultural e, nu rateaza nici o categorie š ).
Btw, daca n-ati intrat (inca) in psihoza generala de Craciun, Filth e un mod foarte bun de a ignora pentru 90 de min toata balaria asta cu sarbatorile.
Diversity = Decline
“The second that merit is removed from the highest priority of a system is when that system will decline relative to other systems that donāt use diversity. “
Diversity ca diversity, tii 3 maimute de diverse specii care nu fac treaba ca sa-ti faci norma la diversity, se cheama pierderi calculate
Da’ cind devine nasol sa fii alb pen’ ca esti singura specie care nu are voie sa se ia de nimeni nici macar in gind, pen’ ca esti rasist… chestia a scapat rau de tot de sub control…
Gen cum e la noi cu maidanezii si idiotii care prefera sa fie copii omoriti de caini ca deh si cainii e suflete, da’ copii nu se pun, mai futi odata si-ti faci altul
Oricum s-a ajuns prea departe, doi oameni care au facut aceasi infractiune, negrul scapa, albul ia 5 ani de inchisoare,aici s-a ajuns.Politicaly correct…
linkul:http://en.wikipedia.org/wiki/R_v_Evans
SunteČi cu toČii idioČi.
Exista un motiv pentru care legiile astea “tĆ¢mpite” exista doar Ć®n tarile dezvoltate, da? FiindcÄ e o tĆ¢mpenie majora sa refuzi oportunitÄČi oricÄrei minoritÄČi. Tu eČti cel care pierde mai boule.
@orbu
Ce-ar fii sa te Ć®ngrijorezi de populaČia lumii cĆ¢nd chiar ar scade. Pana atunci, zii mersi ca exista cupluri care vor sa creascÄ copii Ć®ntr-un mediu sigur Či fericit Ć®n loc de casÄ de copii. Esti un tĆ¢mpit Či se vede.
@orbu
Daca n-ai observat bai neanderthal-ule, nu trÄim Ć®n dharvisism, da? Unu cu muČchi mai mari nu poate sÄ-Či fure nevasta Či pizda poate sa aleagÄ ea mai nou.
@Manowar Čtii foarte bine de ce exista hipocrizia asta. Pentru ca rasismul Či homophobismul Či islamismul exista Ć®ncÄ. Mai puČin la generaČiile tinere dar exista. Či trebuie Činut Ć®n control altfel ai ww2 iar.
Dar bunicul tÄu a fost de partea naziČtilor sau ce?
@Vilmos
Esti un imbecil.
Nu este vorba de refuzat oportunitati,e vorba de o ‘discriminare pozitiva’,unde negrii sau poponarii nu iau nimic pe merit,ci doar fiindca is negri sau poponari.Ca mai nou fiecare companie trebuie sa aiba acel token negru sau token poponar,indiferent ca erau unii albi mult mai buni ca aia.
Esti un imbecil.
‘Dharvisismu'(boule!) nu exista asa cum il descrii tu,dar selectie naturala este.Pentru ca daca pe X il duce capu’ mai mult fata de Y,atunci el poate sa isi asigure lui si odraslelor lui mai multe resurse,altfel ii creste sansa de supravietuire si transmitere mai departe a unor gene(care nu-s negre sau de poponari).
Esti un imbecil.
Cine pula mea crezi ca educa generatiile tinere? Oricum nu asta e problema.Te-ai gandit vreodata ca poate rasismul si homophobia nu apar asa din senin si poate au o cauza? Gen negrul care iti fura televizorul si te fute-n cur(pentru ca e si poponar).Si oricum,cum se face ca majoritatea boilor liberali ca tine n-au avut vreodata vecini tigani sau negri?(sau pula mea,la ce natie de maimute te reportezi tu).
Ce anume pierd eu daca n-am niggeri in tara? Sau musulmani, sa zicem. Nu ma deranjeaza ca am, da’ vreau sa aud ce as pierde daca n-as avea. Ce pierde UK-ul fara negri, sa zicem? Dar Romania fara homosexuali? Dar America fara mexicani? Spune-mi, de fapt, ce pierzi TU, nu neaparat o tara, fara homosexuali in jurul tau.
Tot modul asta de a gandi e tampit, idiot si fara speranta. E o tampenie CRUNTA sa acorzi drepturi “unei minoritati”. Nu. Acorzi drepturi unor indivizi care dovedesc ca MERITA. Nu unei “minoritati”. Cu drepturile “minoritatilor” a ajuns Romania sa fie Tigania, in realitate. Drepturile alea ar fi trebuit acordat individual, in acelasi spectru in care le primesc si cei majoritari. De exemplu, nu as avea nimic impotriva unui tigan care doreste sa studieze un subiect anume in vreo universitate. Da, puiule. Da examen, la fel ca toata lumea. Intri? Felicitari, studiaza. Dar, ah, nu, nu e suficient sa acordam dreptul individului. Nu, sa le acordam “minoritatii”. Asa ca hai sa avem scoli in limba “romani” si locuri rezervate in facultati, boss. Pentru “minoritati”. Ca or fi moldoveni, tigani sau ce s-o mai nimeri. Ah, majoritarii care-ar fi putut intra pe locurile alea rezervate? Sa suga pula. Pentru ca drepturi si “egalitate”.
Asa-i acum la mine la lucru cu femeile. Una-doua, femei manager. La modul ala, vine o pizda din concediu de maternitate dupa un an, nu a facut nimic nici inainte, dupa un an de bebelus(i) evident ca e cam rupta de realitate, boom, e pusa manager. De ce? Pentru ca are firma goals, sa aiba X% din manageri femei. Pai sictir in pula mea. Same shit cu niggeri, indieni, homos. Dupa care suntem chemati sa ne dam cu parerea “de ce nu merge X”. Pai, cum pula mea sa mearga, cand ala responsabil nu stie nimic, da’ se fute in gaura (in)corecta, asa ca el conduce proiectul X. Da’ nu poti sa zici asta. Sau orice altceva. Pentru ca-i o chestie multiculturala, boss, vezi tu? Si daca ai o parere, e posibil sa o belesti. C-asa suntem noi: acceptam orice si ne mandrim cu asta. In afara de cazul in care “orice” nu se potriveste cu parerea noastra, desigur.
E discutabila treaba cu mediul sigur si fericit. Ca, pana la urma, efectele se vad peste niste decenii. Si nu le-a studiat nimeni. Nu de alta, da’ un borac poate iesi “mai bine” (subiectiv, desigur) crescand intr-o casa de copii decat intr-o familie “fericita” de homosexuali. E chiar foarte probabil.
Tehnic vorbind, poate. Si nu-l opreste nimeni. Si nu numai nevasta, ca pe-aia o inlocuiesti usor. Da’ poate sa-ti fure chestiile mai importante. Cum ar fi haleala (la modul constant). Pamantul pe care calci. Si restu’ chestiilor. Si treburile astea se intampla in fiecare zi, e ciudat ca tu nu le-ai observat.
Buna explicatie, dar eu am una si mai buna. Homofobismul (adica homofobia) exista pentru ca exista prea multi homosexuali care ingretoseaza prea multa lume. Pe intelesul tau (cu negri si homosexuali!), arata cam asa:
Pai, daca te intreb “de ce mai putin la generatiile tinere”, o sa-mi raspunzi cu o prostie de-aia sinistra de genul “au avut acces la informatie, educatie etc”. Dar raspunsul corect este “pentru ca, evident, un tanar de 16 ani, sa zicem, are mai putina experienta de viata decat un adult de 35, sa zicem”. Evident, la 16 ani, inca n-au apucat sa te umple de greata homo. Da’ trec 20 de ani si nu-i mai suporti. In special cand vezi pe pielea ta discriminarea aia “pozitiva” (de genul “da, tu esti mai bun, dar il vom angaja pe el, pentru ca e poponar/negru/musulman si daca n-o facem, o sa fim dati in judecata pentru discriminare”)
Nah, da’ vei avea ww3 si nu poti preveni chestia asta, pentru ca-i perfect normala si naturala. Evident, cand va incepe, nu vad prea bine “minoritatile” astea de toate tipurile. Ca stii cum e, pe timp de pace o ardem liberal, da’ cand rationalizam mancarea, “colegul ala homosexual” devine subit “poponarul ala infect care merita sa crape”
Asta-i o gluma? Ai impresia ca bunicul meu a avut de ales? Pai, daca era dupa el, ar fi fost de partea oilor pe care le crestea, gen. Da’ nu l-a intrebat nimeni nimic. A fost luat pe sus de aia cu muschii mai mari (cum zici tu ca nu se poate) si dus sa se bata cu rusii, de partea nazistilor. Apoi ar fi fost dus sa se bata cu nazistii, de partea rusilor, daca n-ar fi fost impuscat si trimis pachet in tara, gen.
Ca sa ne lamurim, eu am avut vreo 3 colegi poponari la jobul actual, vorba aia, la 3-4 metri de mine. Unul era genul ala din clip, care-i dezgusta pe toti cu harfele lui de fatalau terminat. Ceilalti doi sunt ceva mai discreti. Unul nu da nici un semn de homo, celalalt, ma rog, sa zicem c-a venit la party-ul firmei cu iubitul lui (fara tot felul de gesturi libidinoase pe-acolo). Nu are nimeni nimic cu astia doi. Se stie ca-s homo, da’ nu-i hinghereste nimeni in vreun fel. Al treilea in schimb, pula mea, nu dorea nimeni nici macar sa stea langa el (la modu’ sa aiba biroul prea aproape). Si din cauza alora ca #3 exista homofobia. Nu pentru ca nu mai am eu 15 ani.
Sugestia mea pentru homosexuali e sa-si asume ce sunt si cum sunt, impreuna cu consecintele. Ar fi un inceput bun si cred eu ca o parte mai mare din populatia de 30+ i-ar privi intr-un mod mai bun. Evident, n-o sa se intample niciodata, pentru ca-i mai simplu si mai lejer sa cersesti vesnic chestii si sa te dai cu curul de pamant ca herpaderp, lumea nu vrea sa ti le dea de pomana doar pentru ca esti homo.
Prin urmare, recomandarea mea e s-o lasi mai moale cu “SunteČi cu toČii idioČi”, ca s-ar putea sa fie la tine problema.
Si prin goals, hai sa spunem in clar ca amenda e mai mare decat salariul anual al unui director din “upper management” , ca sigur se gasesc unii care interpreteaza ca goals ar insemna viziune moderna.
@Vilmos – insulta gratuita pot si eu si-s chiar bun la asta. Altfel , ti s-a explicat ce si cum. Nu ma leg de faptul ca nu reusesti sa intelegi nici macar la suprafata ce-am scris , dar punctez atat, pentru cultura ta generala:
1.Nu am zis nimic de darwinism, ci de evolutionism, pentru ca principiile Sintezei Evolutioniste Moderne (MES) sunt mai multe decat cele tratate de Darwin.
2. Perceptia ta e legata de faptul ca privesti lumea ca individ din cadrul unei populatii si ti se pare ca selectia naturala , evolutionismul – nu se aplica. Se intampla nu chiar rar ca o specie / populatie sa-si protejeze proprii indivizi, recte si pe aia inferiori raportati la competitivitatea cu alte specii sau populatii.
Cel mai simplu exemplu pe care sper ca-l poti pricepe este dat de coloniile de albine. Daca ai fi o albina lucratoare intr-un stup ai crede, poate , ca nu ti se aplica evolutionismul , ca fiecare are un rol desemnat, fiecare-si vede de treaba lui , mancare este pentru toti indivizii si viata e frumoasa.
Tipul asta de protectionism are rol conservativ. Ajuta la conservarea bagajului genetic si la stabilitatea phenotipului unei populatii. Nu detaliez ca nu ma astept sa intelegi detalii.
Pe de alta parte , vezi ca albinele nu lasa albine din alt stup la ele in areal, iar inmultirea speciei pleaca intotdeauna de la genomul nealterat ( mai putine sanse) . Matca + trantori. La inmultirea fiecare cu fiecare cresc sansele de diversificare de phenotip.
Dar sa ne intoarcem de unde am plecat. Principiile evolutioniste se aplica invariabil atunci cand colonia nu-si mai poate proteja membrii, aka , din diverse motive hrana se imputineaza , aka colonia e decimata de boli. Datorita acestui tip de conservatorism genetic albinele-s foarte sensibile la boli si daunatori ce origineaza in alt areal. Iar aici as pleda un pic pentru diversitate in paralela umana. In sensul in care sa permiti negrilor , asiaticilor ,albilor sa se amestece si sa co-exisste , iar cei mai buni sa supravietuiasca. Pe criterii de MERIT nu sa pui bazele idiocratiei.
Inapoi la albinele decimate: In momentele alea, supravietuiesc doar cei puternici, de fapt , fara ajutor mor toti , mai ales in cazul albinelor europene. Se intampla si cazul in care un stup jefuieste alt stup. Ghici pe ce criterii castiga unii sau altii.
Poti sa faci singur mai departe paralela albine-oameni, sau ai nevoie de ajutor?
Citeste putin despre Lamarckism si ar mai fi, legat de principii de segregare culturala.
Am un asa raspuns edificator , dar nu pot sa-l scriu pe motiv de viata personala. Bine ca ti s-a explicat deja. Altfel, selectia naturala nu tine numai de muschi. Din fericire pentru mine. Altfel eram pe laba acum , fara vreo perspectiva de-a avea urmasi.
Una e sa angajezi (de exemplu) o femeie manager ca e mai mare amenda decit salarul ei. Fie.
Alta e sa futa aia meciul de la ea in jos pentru ca e o pidza cretina si se crede buricul pamintului (valabil si pentru cazurile cind e nevasta sefului – d’astea chiar am auzit, fata in loc sa priceapa ca e acolo ca sa nu-i vina idei acasa, se crede mare geniu manager si ia incearca sa-i explici la sefu’ ca nevasta-sa e o incompetenta)
Aluia cu diversitatea iti doresc sa ai un asemenea sef si colegi de birou un indian care pute de-ti vine sa versi non-stop (nu toti se spala la timp), vreo doi paki, trei tigani, si dupa aia sa vii sa tii lectii de diversitate.
Ca altfel esti exact ca si aia cu cainii vagabonzi, e usor sa-i sustii cind nu te apropii la 10 metrii de vreunul si in mod interesant nu simti pic de empatie pentru aia muscati si omoriti de dragutzii lor catelusi cu suflete inocente.
Exact cum zice Manowar, vrei un job il iei pe merit, nu pentru ca esti divers.
Pana si elitele sunt atacate atunci cand spun adevarul si au de suferit:
“James Watson, the world-famous biologist who was shunned by the scientific community after linking intelligence to race, said he is selling his Nobel Prize because he is short of money after being made a pariah.”
http://www.bbc.com/news/science-environment-30346903
Subscriu. Ai citit articolu’ si 40 de comentarii si-ai inteles fix pula. Da’ fix pula.
Manoware, merge acum sistemul acvatic de pe calculator?
Sau e incins in continuare ca o tiganca in calduri?
Voi ati dezbatut pe acolo partea socio politica din multicultural.
Eu acum legat de multicultural, as scrie ceva despre mancare.
Poate pentru ca mi-e dor de felul in care gateste maica-mea sau ceva. Intrucat am ajuns la concluzia ca prefer mancarea de acasa tuturor dishurilor straineze cu care am avut de-a face vreodata. Si prin mancarea de acasa nu zic bucatarie romaneasca(nici nu stiu daca exista asa ceva pentru ca toate mancarurile provin de la rusi, turci, unguri, nemti, francezi si altiie)
Mancarea de acasa inseamna exclusiv my mom’s delicate an delicious cooking.
Mi se trage de la faptul ca zilele astea niste colege s-au gandit sa impartaseasca cu mine o tristete de budinca de-asta de-a lor, o Christmas Pudding. Eroarea mea a constat in faptul ca m-am luat dupa denumire si n-am cercetat ce e aia defapt. Ok. Christmas pudding asta arata ca o masa amorfa de coliva mumificata intr-o nuanta indoielnica de maro si care miroase a naftalina. Si e proaspata de doua luni, una maturata ca la carte avind vechime si de 6 luni. N-as putea sa precizez exact ce are in compozitie. Ar trebui sa caut pe google pentru ca e greu sa distingi ingredientele in ea.
Noroc ca a venit vacanta pentru ca altfel urma sa fiu cobai si pentru un Christmas Cake preparat din august.
Pe parcurs luind masa cu colegii mei, mi s-au perindat prin fata ochilor tot felul de ‘specialitati’ gen supa din coada de bou, oua fierte murate, sorici prajit, fiertura de oaie cu dulceata de zmeura si alte ‘delicatese’.
Oricum, daca vorbim de domeniul comestibilului imediat, sunt si ceva chestii bune ici colo dar nu sunt gustoase la superlativ. Nici macar la un restaurant de-al lui Jamie Oliver.
Multicultural am mai gasit ceva chestii frantuzesti gatite ingrijit pe la un bistrou bun in Brighton. Si se mai gasesc pe aici specialitati thai, indiene, paki, sud americane sau africane dar pentru cine e amator de asa ceva pentru ca eu aleg sa raman la bigotismele mele in materie culinara.
Scrie si tu un articol “unde fugim de multiculturalism”, gen.
In alta ordine de idei, sindromul Down se depisteaza inca din luna a 3-a – a 4-a de sarcina. Si Andrea are dreptate, se face avort terapeutic. Nu e singura boala pentru care se procedeaza astfel, dar unele teste pentru alte boli posibil sa nu fie considerate “de rutina”, eu le-am cerut expres. Si m-am cacat pe mine cand unul a iesit naspa.
Raspunzand serios esentei intrebarii , de pe unde am fost eu, pot sa spun ca “la ČarÄ”. Asta insemnand si orase mici provinciale din tarile vestice. Oamenii sunt mai reluctanti la “multiculturalism” si-si conserva stilul lor. Nici nu-i highereste nimeni sa respecte valorile tuturor imigrantilor. Asta daca nu te deranjeaza carentele implicite.
Altfel, in ton cu articolul, poti fugi de multiculturalism linistita in tarile din care vin in general aia care vor sa beneficieze de avantajele multiculturalismului. Asta daca nu cumva te derenjeaza un pic sa locuiesti in tarile cu “stan” , India , prin Africa sau Europa de Est si foarte est.
So, go figure.
@Manowar Bine mah, hai sa nu ne mai certÄm. Dar eu o sa cred ca TOATE ČÄrile dezvoltate Čtiu mai bine despre cum ar trebui sa meargÄ o societate moderna decĆ¢t niČte romani din generaČia a doua crescuČi Ć®n RomĆ¢nia comunista.
Dar bravo, Čtii sa scrii un blog, n-am ce comenta. š
Dar eu nu ma certam cu tine. Nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta. Mie-mi place sa cred ca purtam o discutie in care fiecare isi expunea punctul de vedere si il argumenta.
Pai, ne putem uita la efecte sa vedem daca lucrurile stau asa sau nu.
Am putea, de exemplu, sa numaram atentatele cu bombe din Romania. Din cate stiu eu, au fost cam zero. Apoi am putea sa ne uitam la cum stau lucrurile in tarile alea dezvoltate.
Sper ca nu-i cazul sa mentionez si metroul in Spania sau WTC-ul (US).
Apoi ne putem intreba daca e bine sau nu e bine sa ai in tara animale de genul.
Si apoi putem discuta pe tema homosexualilor. Uite, eu sunt pentru libertatea de exprimare. Si cred ca daca tu esti homosexual si doresti sa vii la lucru imbracat intr-o rochie, cu o coafura extravaganta, este dreptul tau sa faci asta si ar trebui respectat, ATATA TIMP CAT IMI RESPECTI SI TU MIE DREPTUL DE A-TI SPUNE CA MA DEZGUSTI.
Daca, in schimb, vrei ca tu sa ai libertatea aia de exprimare, dar eu sa fiu bagat in inchisoare daca ma exprim (sau deportat, cum zicea nea Caisa ala de mai sus), atunci prefer sa discutam despre eliberarea prin munca.
Si cam asa stau lucrurile.
In rest, nu stiu daca exista o legatura directa intre faptul ca m-am nascut in Romania comunista si capacitatea mea de analiza/sinteza. N-as vrea sa sun ca un pensionar din 226, dar, stii, pe vremea chiar se facea scoala, lumea citea (lol) etc.
Si, ca sa fiu sincer, sunt dispus sa ascult lectiile tuturor tarilor civilizate care-au fost constant atacate si invadate de catre niste imperii. Cum ar fi ala otoman, ala austro-ungar, ala “tarist” (mai putin imperiu, dar ma rog) sau orice alta mizerie. Si, daca au fost in situatia aia, au supravietuit si sunt “civilizate”, le ascult cu cea mai mare atentie lectiile. Doar zic. Dar nici atunci s-ar putea sa nu am chef. Pentru ca, vezi tu, pana una-alta, eu, asta din generatia de comunisti etc etc sunt in tara lor facand un job platit relativ bine (cum am zis in trecut, intra in top 5% salarii), pentru ca ai lor nu-s in stare sa-l faca. Asa ca poate nu-i asa de groaznic sa te fi nascut si sa fi crescut in Romania comunista. Poate ca nu ne face automat mai prosti pe toti, ci doar pe cei mai multi dintre noi.
Parerea mea.
Lasa teroristii
http://www.frontpagemag.com/2014/dgreenfield/uk-politicians-feared-racism-charges-for-exposing-muslim-rape-gangs/
@v: nu stiu daca e mai nasol sa sari in aer cu metroul sau sa iei un viol, ii las pe altii sa decida.
Mie mi se pare ca dacÄ vrei sa faci valuri, o faci undeva unde ar avea impact. Gen Ć®n centrul financiar al lumii.
Orice tara dezvoltata va avea problema de imigranČi care nu se asimilizeaza, indiferent de cultura. Da hai, cum zici tu, sa scoatem musulmanii din tara… Zice romanul din UK…
Unu la mana, ala e transsexual, nu homosexual. Poate asta nu e o prostie sinistra pana la urma.
Doi la mana, nu te opreČte nimeni sa fii dezgustat, te opreČte sÄ-l iei la bÄtaie ca te dezgusta. Sau sÄ-l Ć®njuri pe strada. Suna cunoscut? Este exact cum ar trebui sa te comporČi cu orice om.
Sau Čii se pare normal sa fii dat afara de la job, deČi tocmai ai adus un contract nou de 500K la firma, fiindcÄ Čeful tÄu e dezgustat de Čigani? Tigan/romĆ¢n, homo/trans, tot aia e, nu?
Mah, eu cred ca ai avea alte impresii dacÄ mergeai la ČcoalÄ cu un poponar ce nu era bÄtut Ć®n fiecare zi, cu un musulman care nu vrea Sharia Či cu un negru care nu fura. Judeca omul, nu naČia. Ziceai Ć®ntr-un alt articol despre cum englezii Ć®Či acorda o ČansÄ ca roman? Pai fa Či tu la fel.
Da mah, Čtiu, sunt de acord. Anumite legi Ć®s tĆ¢mpite, cum e exemplul tÄu de locuri dedicate la facultate pentru minoritÄČi. Sau mai rÄu, la femei. Sau “diversity report” cerute de la companii. Dar asta nu Ć®nseamnÄ cÄ toate legile de genu Ć®s tĆ¢mpite. Rasismul e tĆ¢mpit Či dacÄ te scĆ¢rbeČte un negrotei, e problema ta, Či el e scĆ¢rbit de tine.
Rasismul e bun, orice om trebuie sa aiba spirit de autoconservare.
http://cdn.meme.am/instances/500x/9212907.jpg
@IM: Mancarea traditionala din UK e o porcarie. Anul trecut am cazut in capcana de a participa la Chrismas lunch-ul de la firma, anul asta no chance. Noroc ca la lunch-ul zilnic ne servesc porcarii locale cam 20% din timp. Si atunci vin cu mancare de acasa.
Lol, coaie. Asta-i o gluma proasta.
Hai sa lamurim o chestie. Tot vorbim de “multicultural”. Fii atent. La futadores astia de camile, femeia e tot timpul proprietatea cuiva. A tatalui, a sotului, a fratelui, dupa caz. Sau mai departe. Nu se pune problema ca “e libera”. Bun, acceptam asta, ii tragem un cearsaf pe muie si zicem ca-i OK, pentru ca multiculti.
IN ACELASI TIMP, IN ACEEASI TARA, VREM SA AVEM EGALITATE, VREM SA AVEM FEMINISM. Ei, cum pula lui Lucifer se leaga astea doua?
Si ce pula mea de legatura are “romanul din UK”, ca n-am inteles? Ma vezi pe mine venind sa vreau sa fie aici ca-n Romania, ca vreau sa impun aici ortodoxia etc? Ma vezi pe mine aruncandu-i in aer pe-aia care nu-s de acord cu mine? Dumbass.
Doi la mana, habar n-ai despre ce vorbesti, ti-as putea pune eu poze cu (fosti) colegi homo care aveau poze cu ei pe facebook in rochii alaturi de-ai lor.
E, pula, pai, eu nu tin sa-i iau la bataie. Nu vad de ce-as face asa ceva. Eu tin sa am dreptul sa-i spun ca ma dezgusta in toate felurile, ca mi se pare anormal, ca mi s-ar parea OK sa se sinucida, ca tre’ sa fii ultimul distrus pentru a fi homo. Si ghici ce: nu am voie. Ca herpaderp, hate crime, ca discriminare, ca pula calului. Si asta nu-i OK. Ca vrei ca eu sa te accept in jurul meu, sa te consider normal si sa te tratez normal, cand tu pur si simplu nu esti.
Si daca iti SPUN asta (fara sa te bat, fara sa-ti iau familia-n pula), vai, e ilegal. Pai duceti-va, taica.
Da’ unde plm am zis eu sa fie dati afara, coaie? Eu am zis ca-s ok cu ei in jurul meu, atata timp cat nu se manifesta ca niste cocote in calduri. Si-as fi OK si cu manifestatu’ ala, atata timp cat as putea legal sa le spun ce fel de jivine mi se pare mie c-ar fi. Da’ cum nu pot..
Boss, tu citesti in diagonala si nu pricepi nici 5%.
Eu _AM_ colegi homosexuali. Si n-am nimic cu ei. Serios. Ma doare-n pula de curul lor, ca sa zic asa, nu ma priveste, nu ma intereseaza. Acum vreo 4-5 ani as fi spus chiar “cu cat mai multi, cu atat mai bine, mai multe femei libere pentru mine”. Nu vreau sa fie dati afara. Nu vreau sa fie batuti. Nu vreau sa sufere in nici un fel. Nu stiu de unde tragi tu tot felul de concluzii dubioase.
Am si musulmani pe-aici. Allah, Mohamed, pula mea. Ma doare-n pula si de ei. Nu ma intereseaza in ce cred ei, nu ma bag, pe-astia ii detest pentru ca nu mai suport sa aud ca face compania gratar SI VA FI HALAL, CA SA POATA MANCA SI EI.
Si tot asa.
Eu nu vreau sa le fac dracu’ stie ce. Eu vreau sa nu mai trebuiasca sa-mi schimb eu modul de viata si sa nu trebuiasca sa cantaresc fiecare cuvant de 10 ori cand e un dobitoc de-asta in jurul meu, atata tot. Da, te accept asa cum esti. Homosexual, musulman, negru, nu ma intereseaza. Cand, in schimb, trebuie sa-mi schimb eu ceva, atunci imi bag pula-n ma-ta si nu te mai accept, ca nu-i OK. Mai circula o tarfa pe-aici prin firma spunand ca parca nu-i OK sa ne salutam azi cu Craciun Fericit, ca poate unii nu cred in Jesus. Pai si ma doare pe mine-n pula de ce crezi tu, bai, muie, ori suntem toleranti si multiculti, ori nu mai suntem?
La asta ma refer. Daca multiculti e bun, acceptam si musulmani si niggers si homosexuali SI ROMANI. Daca nu e bun si nu acceptam romani, pai atunci mai da-va-n pula mea de maimute, cioroi, cioroi de nisip si tragatori la cacat. Atat de simplu. Ori, ori.
Ba deah. Toate legile de genul sunt cretine si tampite, toti aia care le-au gandit si pus in practica ar trebui executati. Meritocratia ar trebui sa dicteze cine intra unde, la ce facultate, la ce job. Nu faptul ca tu o iei in cur, iar eu nu, asa ca te angajam pe tine.
@Manowar
Nu prea cred. Eu am zis de 5 ori ca legi de genu is tampite. Nu mai incerca sa ma convingi. Dar stiu foarte bine ca nu te pune nimeni sa te rogi de 5 ori pe zi la Allah sau sa futi in cur. Iti zice sa nu zici ca ala are pielea de culoarea gresita si nu e normal. Normal mie nu e normal tie, aia e ideea. Cum se practica legea e politica.
Pai ai un HR tampat, aia e problema, nu multiculturalismul.
Eu _AM_ colegi homosexuali.
Pai si vin in fusta la servici? Poze cu tipi in fusta gasesc si eu pe facebook, majoritatea nu sunt hommosexuali, is beti.
Buah, romanii nu-s extremisti, dar nu sunt nici cetateni de onoare. Ai vazut si tu ce e pe Wizz. Eu cred ca stii ce pula mea am zis dar faci pe prostu.
TLDR
Is de acord ca exista legi tampite, dar eu nu dau vina pe musulmani/poponari sau ce urasti tu azi. Dau vina pe compania ta cu HR-ul idiot care vrea sa fie “cool” cu diversity report-ul lor de cacat.
Feminism-ul e tampit dar femeile trebuie sa aiba aceleasi drepturi. Aia incerc sa-ti zic dar scuza-ma ca nu-s poet.
Cum adica feminismu’ e tampit, dar femeile trebuie sa aiba aceleasi drepturi? @-)
Pai, asta-i problema. Ca dom’le, pe-ala care-si tine femeia cu cearsafu’ pe muie si-o calca-n picioare daca baga ruj tre’ sa-l acceptam. Pe-ala care e homosexual tre’ sa-l acceptam. Pe-ala care ZICE ca asa nu e normal nu trebuie sa-l acceptam. Pai, aici vine problema mea. Ori ne putem “exprima” amandoi liber, ori nici unul.
No shit, si de unde pula mea crezi c-au aparut problemele astea? Asa o fi fost mereu? Ca tampite au existat mereu.
Te faci ca nu pricepi.
Pula mea, daca ajungem sa punem egal intre “stii si tu ce-i pe wizz” si “aia arunca in aer metroul cu sute de oameni” sau “aia au violat in masa peste o mie de boraci”, atunci unul dintre noi e tampit si nu-s eu ala.
Lol. Pai, compania nu vrea sa fie cool. Da’ daca nu e “cool”, e amendata, coaie. Nu-i optional. Tre’ sa fii cool, ca altfel iti aratam noi tie. Pricepi?
Iar eu incerc sa-ti spun – mai mult sau mai putin poetic – ca nu poti sa ai intr-o societate oameni cu aceleasi drepturi si legi care sa-i multumeasca, atata vreme cat unii vor sa aiba femeia in proprietate ca pe caine, iar altii vor sa fie egala cu barbatul. Si-n timpul asta, tu, in loc sa te ocupi de problema, il bagi in puscarie pe-ala care spune ca una din categoriile mentionate e plina de imbecili.
Feminismul nu are vreo treaba cu egalitatea (care-i o tampenie oricum)
Feminismul este doar refugiul scursurilor. Feministele nu vor egalitate. Vor doar sa urle si sa-ti spuna ca esti un porc. Da-le-n sange pe toate, ca-s niste vite incaltate.
ii invit pe toti cei care “tolereaza” obiceiurile , cultura , religia , orientari sexuale natiilor in cauza, sa plece intr un concediu printr un stat islamic sa zicem ; sau intr un oricare shithole din asta …
bun , si sa isi manifeste religia pe acolo , alta decat cea musulmana (la naiba sunt atatia musulmani care s in stare sa ti de a foc daca esti dintr o alta ramura a islamului gen siit/sunit) , sa te tii de mana cu sotia/amanta pe acolo etc etc
de ce tocmai ei nu “tolereaza” ce reprezinta normalitatea pt altii ?
gen toata treaba asta e one way street !
bai nene political correctness pt mine inseamna ignoranta si ipocrizie
Buah tu nu pricepi diferenta? Tu vrei ca femeia aia sa fie mai dezbracata, aia vrea sa se imbrace. Chiar nu vezi diferenta? Nu pricepi? N-ai prins ideea ca oamenii au voie sa faca ce vor, atata timp cat nu ii afecteaza pe altii? Tu cand zici ca altii is anormali ii afecteaza si n-ai voie sa le zici cum e “normal” sa te imbraci.
Pai plangete de tampite, nu de musulmani.
Ca nu zici tu Merry Christmas? Sau ca ii injuri religia de maimuta? Ca e o diferenta. Pentru una in ele merita sa te dea afara.
Apropo, lasa-ma sa editez comment-uri ca n-am rabdare si dau submit prea repede cu greseli :))
Lol. Pai, eu nu vreau sa fie mai imbracata. Sau mai dezbracata. E treaba ei cum se imbraca si e dreptul ei sa se imbrace in fix ce vrea pizda ma-sii. Eu iti zic doar ca nu poti s-o arzi “multicultural” si pe-o parte si pe alta, gen “musulmanii cu femeia obiect/proprietate sunt ok, dar si feministele sunt ok si tre’ mai multe drepturi pentru femei”. Pula mea, ori vrei sa aiba mai multe drepturi, ori vrei sa fie proprietatea cuiva. Alege, ca nu le poti avea pe ambele. Pricepi?
Coaie, da’ eu nu ma plang nici de unii, nici de altii. Eu te-am intrebat de la obraz “ce pierd eu daca de maine nu mai e nici un musulman in OK”. Ca mai devreme ai dat-o-n “sunteti cu totii idioti…ca tu pierzi”. Si nu ai un raspuns, asa ca faci pe prostul in loc sa spui “da, ba, am fost prost, aberam”.
Pai, eu ii injur religia de maimuta pentru ca ajunge sa-mi fie bagata mie pe gat. Gen nu mai putem avea grataru’ companiei daca nu e carnea “halal”. Da’ mai da-te-n sloboz cu halalu’ tau, poate vreau eu sa mananc porc, care-i problema? Cum e aia cu sa-ti respect eu drepturile tie, da’ tu mie nu?
Pai, de acord, ololol, da’ cum ramane atunci cu “multiculti e bun, musulmanii sunt buni, femeile sa nu sufere, da’ la musulmani nu au drepturi si-s proprietatea lor”? š Hai, explica-mi tu cu cuvintele tale. Ca fix asta iti zic eu.
Nu e vorba ca nu ai voie sa zici Craciun fericit. Am explicat suficient de clar, da’ faci pe prostul.
Esti rupt. Pe legale, banuiesc. Avea si nevasta-mea la lucru un negru homosexual care-i arata poze cu el in rochie, el cu tate false etc etc. Nu, nu era transexual, ci doar homosexual. Nu, nu exista un singur tip de homosexuali, cum ai tu chef sa crezi. Sunt si de-aia “normali”, care se-mbraca normal, vorbesc normal si se comporta normal … si sunt si de-aia care se machiaza, cauta sa para mai pizde, vorbesc cu gesturi efeminate, isi mai pun o rochie etc etc – si nu, nu sunt transexuali. Mai uita-te si tu prin jur, pula mea, poate ai colegi de-astia.
La scoala ai incercat sa-i spui profesorului asta la teza? š
“treci si munceste tu, Laivaiule, fute la webserver chestii, pentru ca eu nu-s genul care sa reciteasca ce-a scris inainte de-a da submit”. Cam asa suna.
ce pierd eu daca de maine nu mai e nici un musulman in OK
Oameni. Oameni care muncesc si platesc taxe pierzi. Daca tu ai impresia ca imigrantii fura job-uri, e alta discutie, dar o economie mai mare e intotdeauna mai buna, parerea mea. Dar n-am experienta sa zic ce e mai bine pentru o tara.
Pai ai o companie de cacat, fara suparare. Si eu am vegetarieni si musulmani si evrei si compania se descurca. N-am intalnit un indian sa-mi zica sa nu mananc friptura de vita. AIA ar fii ilegal.
Daca companie te pune sa mananci halal, e o companie de cacat, problema nu sunt musulmanii.
Cu placere. Indiferent ce cultura de cacat ai, nu ai dreptul sa detii o persoana. Din cate stiu, nu e nici o lege pentru nici o minoritate care sa-ti faca asta. Ca tipa, care are 18 ani, vrea sa stea cu dobitocul ala, e treaba ei. Pana nu cere ajutor, depune plangere la politie sau da cerere de divort, n-ai ce zice.
Asta e o problema si cu multi crestini sau albi sau ce consideri tu “normal”, apropo.
Bine mah, vad ca vorbim de aceeasi marie cu alta palarie. Aia de care vorbesti tu is idioti si nu ma refeream la ei.
PREA usor de demolat argumentul asta penibil.
Pai, vin in locul lor altii. Mai albi. Si care nu au ca traditie tinerea femeii acasa pe ajutoare sociale, ca nu se poa’ sa munceasca, s-o vada alti barbati, pentru ca Allah. Gen, pleaca maimutele? Pana maine ti le inlocuiesc PE TOATE cu romani/polonezi/croati si ce s-o mai nimeri. No worries, mate. Si vor munci mai mult si mai bine, ca nu vor trebui sa scoata covorasu’ de rugaciune de coispe ori pe zi.
Pai, nene, compania la care lucrez eu cauta in mod special romani pentru a-i angaja, ca n-au vazut asa ceva – volum si calitate a muncii. Pentru ca supermen. Jamie grasu’ ala bucatar si sasiu zicea ca el cauta in special polonezi, ca-s cinstiti, muncesc mult etc. N-am auzit de vreo companie care sa caute in mod special indieni sau pakistanezi sau somalezi sau alte animale.
Desigur. Deci problema nu sunt femeile, sa zicem, ci faptul ca legea (Ceruta de femei, sustinuta de femei) le favorizeaza in mod nemeritat, asa-i? Ca ele n-au nici un amestec in asta. Ce convenabil.
Din nou, ce convenabil, cum te legi tu la ochi cuminte sa nu vezi nimic. Lalala I can’t hear you.
Pai, femeile alea se nasc “proprietatea” cuiva. A tatalui. Pana sa se prinda cum stau lucrurile, au deja valul pe muie si foarte posibil clitorisu’ sfartecat – pentru ca pantof. Apoi ajung la 15-16 ani si eventual nu stiu sa scrie, pentru ca nu au ele nevoie de de-astea. Dupa care sa ceara ajutorul. Sigur. Aia-i usor. Si vine legea si poate reuseste sa le “elibereze” – eventual inainte de a-si lua si acidul pe muie. Dupa care sunt “libere”. Libere sa suga pula la colt de strada, evident, pentru ca au 20 de ani, nu stiu sa scrie, nu prea vorbesc limba si n-au idee sa faca nimic, ca se ocupau barbatii de chestii inainte.
Dar ele pot cere ajutor, iar daca n-o fac – treaba lor. Lol. Frumos.
Pai, eu am zis in pula mea ca n-am nimic cu poponarii. E treaba lor, ii priveste, nu ma intereseaza. Cat timp se comporta semi-decent, vorbesc semi-decent si nu incearca sa para “mai femei”, nu mi-ar putea pasa mai putin de sexualitatea lor. Hai, sa fie 100% clar si pentru tine: daca esti homosexual si vii sa stai la masa mea sa bem o cafea si-mi spui ceva de calculatoare, de vreme, de masina ta, de cartea pe care ai citit-o, de filmul pe care l-ai vazut, putem discuta. Daca vii la masa mea si incepi sa dai din maini ca o pizda si porti ruj si-mi vorbesti cu “vai, fata” sau incepi sa ma intrebi ce parere am de posetuta ta, ia treci tu putin in lagar, sa fie bine, sa nu fie rau.
Pentru ca zilele astea e vacanta iar pentru unii mai e si Craciun gen, va doresc petrecere frumoasa cu ai vostri, mese imbelsugate, cadouri multe si whatever isi mai doresc oamenii cu ocaziile astea.
Craciun Fericit!
Apropo de multicultural si craciun.
Taie infidelii romani porcu’ in Anglia ? :D. Ar trebui sa li se permita? Ca am auzit ca in Germania mai taie. Dar cand mai aude si politia guiturile ii cam umfla, cu tot cu multiculturalitate.
Da’ tuica la alambic fac?Ca pentru asta cred ca se prevede inchisoare.Ar trebui sa li se permita ?
Da romalesii stau la cort pentru ca stil de viata nomad si cultura? Ar trebui sa li se permita? Si sa-si imperecheze copiii de la 10 ani.
Zic si eu asa ca poate o societate moderna si primitoare n-ar trebui sa accepte orice cacat pe motiv de multiculturalitate. Care, apropos ,s-a cam prins lumea ca nu merge si cam arata cu degetul. Deocamdata nu prea clar:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/11053646/Multiculturalism-has-brought-us-honour-killings-and-Sharia-law-says-Archbishop.html
http://www.breitbart.com/london/2014/08/31/95-percent-of-bbc-viewers-think-multiculturalism-has-failed/
Bine mah, nu-i ca Či cand toČi polonezii care puteau sa vina n-au venit deja, ce sa zic. Či se pricep la engleza… NOT!
Clar cineva de la tine a cerut doar halal pentru ca tu Či englezii nu aveČi nevoie de porc oricum, pÄrerea lui nu a mea. Tipu a fost porc el (ha!) ca nu v-a lÄsat sa alegeČi, dar tot mi se pare o problema de la tine din companie.
Poate ma Ć®nČel, cÄ n-am pÄČit-o eu, dar nah, sunt subiectiv, n-am atins nimic halal pana acum Či n-am fost forČat. DeČi am fost la multe grataruri.
Nu zic ca X sau Y nu-s leneČi, dar eu as judeca omul, nu din ce naČie vine. Nici romĆ¢nii nu sunt harnici, indiferent ca tu Či prietenii tai sunt.
Ćn rest da, sunt de acord, musulmanii care ii prezinČi tu Ć®s o problemÄ, poponarii de care vorbeČti Ć®s idioČi Či animalele de care vorbeČti Ć®s putori.
CrÄciun Fericit! Stau prea mult pe net.
Stai cuminte boss, ca or fi venit toti polonezii, cum zici tu – nu-i cazul, mai sunt. Mai sunt si croati si romani si bulgari si altele. Iar despre engleza, I lol’d IRL. Nu zic, n-or fi polonezii chiar urmasii reginei, da’ i-ai auzit pe indieni sau aranjez sa te sune unul, sa vedem daca pricepi 3% din ce zice?
Nah, e mai complicat un pic. In teorie, s-ar rezolva frumos: pentru tine gatim “halal”, pentru restu’ porc. Da’ nu se poate, ca-i un singur gratar mare si nu mai e halal daca s-a gatit SI porc pe-acolo, stii? Asa ca eu propun solutia cinstita: ia du-te tu in sloboz inapoi in bongoland si mananca acolo halal, ca nu-i pericol de porc.
Coaie, cunosc, am zburat si cu wizz si cu blue air pe vremuri, da’ sincer, nu se compara. Cel mai vasluian roman ever, de-ala cu buda-n curte si 3 violuri la activ e un print de sange pe langa orice paki. Iar la munca…la fel. Pur si simplu nu e loc de comparatii. Si n-o zic pentru ca-s eu roman, ci pentru ca asa e.
Sa fim seriosi…
http://hiddenlolcdn.com/i700/22916.jpg
Pai, adevaru’ e ca daca te uiti la niste tari care nu vor sa auda de minoritati, cam tremuri de teama lor…imi vin in minte Rusia si China momentan. Dar mai sunt.
http://i.imgur.com/DkcOTSZ.gif
eu nu sunt islamofob, sunt islamo-hater, daca tot inventam cuvinte aiurea
Un roman are mult mai multe in comun cu un neamt, olandez, sau norvegian decat o sa aiba vreodata un arab sau negru cu un neamt, olandez sau norvegian
nu cred ca exista o definitie mai decenta a normalului decat ceea ce face majoritatea oamenilor din jurul tau
cu alte cuvinte, daca 80% din romani se fut in cur barbateste, asta e normalul. cel pe prefera pizda, tre sa stea cumitne in banca lui, sa nu urle dupa privilegii, sa nu pretinda a se schimba legea si cutuma in favoarea lui, doar pentru ca el fute pizda
asa stand lucrurile, este evident de ce psihicul omului normal respinge cu scarba orice mod de comportament ce nu-i majoritar turmei. si e foarte firesc ca-i asa. iar lachioii care pretind ca-i normal sa te futi, sa te insori cu barbati, sa adopti copii cu partenerul barbat, le atrag atentia ca arugumentul lor mereu folosit, cu Grecia Antica si Roma, e in totalitate fals. acolo fututul cu barbati nu avea conotatia de azi, era, la inceput, o chestie de initiere, chiar ezoterica.
si nici acolo nu se casatoreau barbatii, iar de copii, nici pomeneala
P.S. absolut detestabuil la poponari nu e actul sexual pur si simplu. incredibild e scarbos e ritualul zilnic, mimetismul cuplului normal, numai ca pe de-andoaselea. vine barbatul de la munca, sotia ii sare d egat, il pula si-l zgarie cu barba, il pune la masa, unde-l serveste cu o ciorba facuta cu dragoste, se uita la filme siropoase impreuna, se culca tinandu-se in brate, cu un pupic mic pe buze
mult mai mult decat un futai umer-craci, cand vezi cum ii balangane pula iubitei si ea si-o freaca frenetic pana-si da drumul, asa, cu ea moarta, din cauza ca pula partenerului i-a frecat prostata. cand iubita ii spune iubitului cat de mult il iubeste, printre spasmele orgasmului din cur
http://www.theguardian.com/world/2014/dec/29/sweden-arson-mosque-fires-islamophobia
Niste “francezi” razbuna imaginea profetului, caca-m-as in barba lui. Cultura si relegia pasnica au produs 12 morti pentru niste caricaturi.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/Atac+armat+la+sediul+unui+ziar+de+satira+din+Paris+zece+oameni+a
Si iata cum unii insista sa demonstreze ca e ca mine, nu ca poponarii de interneti degraba luptatori virtuali pentru toleranta.
Dar, guess what, e foarte bine ca-i asa.
Nu de alta, da’ daca ne uitam la francezi, s-ar putea sa vedem ca tiganii nu-s buni, bro, ca tabere insalubre, ca fura, ca hauhau. Corect. Da’ maimutele coborate din copac sunt bune. Asa ca inmormantare cu fast le doresc alora care-au crapat. Sa le fie tarana usoara si cavoul greu.
Cel mai amuzant e ca nu se va intampla nimic nici acum. In trei saptamani se va intampla alta chestie mai importanta (nu stiu, isi va pune ma-ta silicoane, gen) si se va uita de asta. Si vom merge linistiti inainte spre islam. Pentru ca pantof si pentru ca multicultural.
deh, traiasca multiculturalismul taica …
http://www.nationalreview.com/article/387428/1400-english-girls-raped-multiculturalism-dennis-prager
Sa vezi acum masuri “pt siguranta cetatenilor francezi”. N-or sa trimita pe nimeni in tara lor de 2 lei islamica, dar o sa bage Big Brother pe gat tuturor.
Daca stai si te gandesti putin,poti vedea o oarecare animozitate in crestere fata de islam in EU.Desi chestia cu Big Brother si Thinkpol o sa fie implementate intr-un oarecare grad,o alta probabilitate(destul de mare) va fi luarea unor masuri drastice impotriva sandniggerilor,si anume deportarea lor inapoi la futut camile.
Oricum din ce am citit eu despre subiect,tipii aia erau inarmati si antrenati destul de binisor.Sincer n-as fi surprins deloc daca cumva “ar scapa” si dupa 2-3 saptamani nu ii mai cauta nimeni.
Food for thought anyway.
Yup, pe-astia vor unii tembeli sa-i integreze si sa-i herpaderp, multiculti etc.
Da ma dar daca nu ii pregateau Americanii pe vremea razboiului rece ca sa tina piept dusmanului Sovietic, probabil ca si acum talibanii si gasca ar fi atacat cu camile si iatagane.
Pe langa strategie de lupta Americanu, Englezu si Elvetianu au fost foarte fericiti sa le vanda armament pe bani grei.
Armement primesc de ceva ani buni ca sa de jos regimurile din Iran si Siria.
La fel au facut si in statele africane unde au inarmat rebelii, doar ca negrii is mai prosti si se omoara intre ei.
Sa fim seriosi, occidentalii n-aveau ce sa caute acolo, trebuiau sa ii lase sa se omorare intre ei cat poftesc, dupa legile care le vor, etc.
Toata mascarada cu demcratia e imperialism mascat, daca era doar nisip si camile acolo, nu calca picior de occidental pe la ei.
Si in occident i-au dus din acelasi motiv ca si promovarea “drepturilor minoritatilor” ca si o bomba ici, niste ak -uri pe dincolo, sa dea lui Dorel motiv de oftica si agitatie, sa uite cine il conduce si in ce directie, mai ales acum ca bursele sunt pe rosu si dezastrul economic bate la usa.
Intre timp:
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-19047990-societatea-civila-acuza-autoritatile-folosesc-tragedia-din-franta-pentru-aprobarea-urgenta-unor-masuri-legislative-care-incalca-drepturile-omului.htm
Pai, mi se pare normal.
Ne ataca musulmanii, mai pe fata, mai mascat? Pai, uite, bai, crestinilor, de ce e necesar sa va spionam pe voi!!1
Makes sense.
Dar stai linistit – societatea civila suge puli putrezite de magarusi morti de herpes. Nu a miscat nimic nici cu anrc, nu va misca nimic nici cu asta…nici cu altele. Ca doar suntem pe-aici cativa care-ti putem povesti despre cum veneau cererile de la procuratura intr-o veselie, intr-o vreme.
Nu-i bai.
Eu n-as fi chiar asa pesimist.
Daca ar fi toti asa pasivi, am fi ajuns mult mai departe acum cu mizeriile astea.
Sigur, se poate sa ajungem oricum, dar mai cu frana trasa, asa..
Se pare ca este totusi destul de dificil sa imbecilizezi complet masele, nu merge chiar asa peste noapte.
Dovada?
Din ce observ eu,masele reactioneaza ca niste vite.
In fiecare dimineata cand citesc anumite site-uri de presa din Europa(nu alea mainstream,altele mai “indie” sa zicem,unde rahatu’ nu-i bagat sub pres) am o bucurie sadica pentru faptu ca traiesc in vremurile astea interesante(au si chinezii o vorba despre asta) si pot sa observ ce se intampla.
Fara pic de mila,fara pic de compasiune,deoarece toti isi merita soarta.Vrei sa fii hippie,multicultural,tolerant si politically correct? Apoi,ia cu apa boss cand incepe cacatu’ sa-ti stea in gat.
Ca idee,prin Suedia(tara feminista,socialista si multiculturala) mai nou aterizeaza toate natiile de sandniggers si efectele se vad imediat.O tipa a fost violata in grup,batuta si violata iar(baietii nostri harnici au si folosit arma pe post de dildo),alta care o ardea pe Facebook prin grupuri gen “we love diversity” sau prostii asemanatoare,un baietas mai tuciuriu si-o proptit neinvitat pula-n ea,apoi a ascuns-o undeva prin niste bolovani,fara puls bineinteles.
Macar astia au facut-o fara discriminare.Ahahahahahahha! Mai tare ca la IMAX!
Dada, ca aia mai blonzi, n-au facut si n-ar fi facut niciodata assa ceva, binenteles ca dac o faceau aia nici nu era stire internationala.
Poate chiar cel mult una locala.
Neinteresant, faze stereotipe.
La fel si cu atentatul, daca musulmanii sunt asa, la cati musulmani sunt in Franta, pana acum toti mazgalitorii de hartie se reprofilau pe produs hartie igienica cu motive florale.
Dar iote ca nu doar la noi sunt din astia “profitori”:
http://news.slashdot.org/story/15/01/09/0041215/mi5-chief-seeks-new-powers-after-paris-magazine-attack
Ce atentat de treaba, daca nu era, sigur trebuia facut, cu siguranta aduce mai mult profit la aia albi si smecheri decat aia colorati si retrograzi, chipurile.
Daca ai fi fost atent ai fi observat unde mentionasem ca incidentele astea n-au fost bagate prea mult in seama.
Si inainte sa o arzi snob,ce ar fi daca te-ai interesa si ai vedea ca odata cu imigrarea in masa in acele tari a crescut simtitor rata criminalitatii.Si eu nu vorbesc aici de Franta care e deja la a3a sau a4a generatie de imigranti sau de atacul ala cel putin dubios.
Eu vorbesc de atmosfera geopolitica din toata Europa.Pentru ca atunci cand vina Jamal si iti face pizda piscina,idei de astea “multiculturale” dispar instant.
Prin Germania si Suedia statul le spune alora nativi ca e defapt ok sa iti imparti casa cu africani/arabi sau esti fortat sa iti vinzi a2a casa(daca o ai) lor.
Suedia are momentan cel mai mare numar de violuri dupa Africa de Sud.
Miscari neo-naziste si de dreapta incep sa prinda amploare si sustinatori in Europa.Oare se plictisesc oamenii acasa si decid “ba ce pula mea,hai sa scandam ceva acolo”.
De Anglia nu dau exemple ca a dat Manowar destule.
Astea nu-s stereotipuri sau chestii neinteresante,asta e starea lumii in care iti duci tu inutila existenta.Si faptul ca ai putut sa zici asa ceva denota fie ca nu esti prea bine documentat,fie ca esti un imbecil notoriu.
Corelatie nu inseamna cauzalitate.
Imigratia nu e singura chestie care s-a intamplat in Occident in ultimii 60-70 ani, asa.
Pai de ce scandeaza, ca ei nu vor sa munceasca pe 1000Euro pe luna, dar ala mic si coloarat care castiga 100 pe AN la tara de origine, da.
Anormal, nu?
Ca se apasa pedala prea tare pe drepturile lor, asta e tot ca sa-i tina cu ciocul mic pe aia care fac vocalize din motivul sus amintit.
De ce? Cine?
Pai gandeste-te ca e profitabil sa platesti un salariu mic, decat unul mare (duhhhh) asa ca are cine sa le tina partea, doar si numai aia cu multi bani, carora le place sa aiba si mai multi.
Iti scapa ideea iarasi.
Sunt de acord ca daca e sa foloseasca mana de munca ieftina,atunci coloratii is favorizati.Dar aici se presupune ca respectivu colorat aduce profit.Ca daca ala da o matura si pleaca acasa cu cate un televizor asa ocazional,parca nu e bine.Tu mergi pe prezumtia ca ala nativ si coloratu’ au acelasi skillbase,doar ca unu cere mai putin.Desi poate la unele locuri de munca se aplica,nu e regula generala.
Eu nu vorbeam de economie,profit si treburi(desi daca te documentezi despre Detroit sau alt oras american cu populatie colorata peste 80% ai sa vezi un trend).Poate si ala e un motiv pe care iese omu din casa sa scandeze,dar nu e singuru si ma indoiesc ca e ala principal.
Atunci cand in oras la tine vin imigranti pe capete si incep astia sa violeze si sa casapeze tot ce misca,parca nu iti convine nu?(cauta Malmƶ din Suedia,ai sa vezi ce-i p-acolo).Si e doar un exemplu,dar daca te strofoci oleaca sigur mai gasesti si altele.Atunci cand observi ca odata cu imigrarea in masa creste criminalitatea si scade calitatea traiului trebuie sa fi putin tampit sa nu faci legatura.
Si eu nu vorbesc neaparat de ultimii 60-70,vorbesc de foarte recentii 10-15 ani.
Folosesc aceeasi incheiere ca la postul anterior,desi acu stiu spre care varianta tind.
Pai cred ca tu ai niste idei preconcepute.
Ca daca e colorat, musai fura, albu nu da cu jula nici sa-l pici cu ceara.
Albul e musai destept si competent, ala colorat e prost gramada de la natura, maimuta coborata din copac, ce mai.
Pai acu vreo 5 ani o vrut un CCIE+CCC-numai stiu ce+CCetc alb, romanas, sa se angajeze pe la neste firme in Anglia.
Ei bine, nu o putut ca avea in fata vreo 5 indieni si cu mai multe CC -uri decat ale lui.
Si daca lucrezi in domeniu, poate stii cum se dau examenele alea, in nici un caz pe bani putini si ochi frumosi.
Hai sa fim seriosi, cu imigrantii care fac legea.
Acolo unde exista lege, legea face legea, unde exista coruptie si laxitate, acolo nu mai exista lege.
Arata-mi statistici oficiale din care sa iasa ca procentul de infractionalitate raportat la numar pe categorii de populatia dintr-o zona arata ca respectiva rasa/religie/etc. e semnificativ mai violenta/hoata/etc. nu ma trimite sa-ti fac eu temele sau sa-ti inghid pseudo-argumentele.
Si iar repeti poezia cu corelatie inseamna cauzalitate.
Poate nu doar imigratie s-a intamplat in ultimii 50 ani, poate copiii alora de acum 50 ani (sau 10-15 daca vrei neaparat) sunt mai cretini decat parintii lor, mai putin educati, cu mai putin chef de munca, mai multa smechereala, cred ca Statul ar trebui sa le dea, sa le faca, sa le garanteze, etc.
Iar calitatea traiului e normal sa scada, cum ti-am zis, nu vrei jobu’ de 1000 euro? Il vrea altul mai nefericit ca tine din celalat colt al globului, dar nu te planga pe urma ca traiesti pe bani de asistenta sociala.
Si asta nu e ce ai ales tu, ci ce au ales aia care te conduc si tu i-ai votat, pentru ca votul tau e de forma, ce conteaza cu adevarat sunt banii care ii intra in buzunar, si aia nu-i intra de la tine (pe ai tai ii are oricum) ci de la ala cu afaceri mari si care are nevoie de forta de munca ieftina.
ia mergi multiculturalule in cartierele cu sandniggersi din franta, uk sau suedia.
@UTP
Ba baiatule esti imbecil rau.Ce zic eu si in ce o dai tu.Eu spun ca imediat ce o bubuit nivelu de imigranti in tara/zona aia,toate s-au dus pe pula.Ti-am tot repetat ca eu nu argumentez pe baza economica,tu tot acolo te intorci.
Niciunde n-am spus ca albu’ e ingeras si nu da si el in cap,dar procentual vorbind,e o diferenta destul de mare.
Tu refuzi sa intelegi o chestie,eu spun ca a venit africanu/arabu cu hoarda si a inceput sa dea in cap ca asa e invatat el acolo in desert,pe langa fututu’ de camile,iar tu ma sugi de pula cu situatia din ultimii 50 de ani.Ba boule,n-are legatura,pentru ca da,in ultimii 50 de ani poate s-au intamplat multe dar ce legatura are cu faptul ca astia imediat ce o pasit acolo,a crescut in pula mea criminalitatea.
Oricum,e mai lejer sa iti dau niste surse sa vezi si tu,ca eu cu imbecilii n-am rabdare sa discut.
http://www.amren.com/news/2012/11/the-25-most-dangerous-cities-in-america/
http://www.youtube.com/watch?v=HvmLl331Y0Q
http://www.france24.com/en/20130627-debate-Marseille-gangs-out-of-control-part1/ (ca idee orasu are vreo 40% musulmani)
Repet,esti prost gramada.