Paulica Atlassib
Destul cu posturile serioase.
Sa trecem la lucruri ceva mai haioase.
In imaginile de mai jos il aveti pe Paulica, pe numele lui Paul Ion.
M-am dus si eu pe profilul lui sa vad cum arata un om care are parerea asta (da, am masina de-aia, nu, eu nu schimb vitezele). Mie nu-mi pasa de masini, pareri despre masini si nu stiu nimic despre masini, de fapt. Da’ Paulica arata cam cum vedeti mai jos.
Nu, nu stiu cine-i crau-crau cu picioarele-n X. Presupun ca regina inimii lui.
Daca ai chef sa-mi dai o cafea, o poti face aici
cand il vad cum sta cracanat si infoiat nu pot sa-mi imaginez altceva decat un croseu in falca aia de tigan borat. unul a la mike tyson,asa
Mai zicea unul ca asta ca-i lipseste placerea de a schimba vitezele, de parca, de atata placere, si-a montat la toate scaunele / fotoliile din casa, chiar si pe oala de WC, cate un set schimbator si ambreiaj. In fine, fiecare cu handicapul lui 🙂
Eu nu-s sigur – persoanele cu handicap sunt alea cu picioarele-n X?
E bo$$$$$$$$$
Am si eu o curiozitate . Cum “te intalnesti” cu d-astia? Ii cauti ? Acu’ daca te uiti ca are o Laguna din 97-98, cam are dreptate. Nu erau atunci asa de multe automate pe masini europene, iar automatele din vremea aia pe motoare relativ mici se comportau execrabil.
N-o sa te superi ca e omu econom si tine banii in patura , nu-i da pe masini :)).
Aaa, si imi plac papucii cu Mercedes de pe profilul FB. Dementiali !
Lol, cand am citit titlul direct de asta mi-a adus aminte:
https://www.youtube.com/watch?v=8Ulinu-_FYc
Important e sa ai ce sa conuci, in rest nutiu ce sa zic… :-??
Dupa cate poze si-o facut in tramvai, inclin sa cred ca nu conduce decat tramvaiu’.
Napalm la exterior cat sa inceapa sa urle.
Turnat o galeata de sare peste el.
Facut apoi sa bea soda caustica si benzina.
Facut apoi sa inghita o bricheta Zippo(imitatie)aprinsa.
Lasat apoi sa moara in chinuri in timp ce tovarasii lui cei bagabonti privesc toata scena stiind ca asta vor pati si ei dupa ce moare asta.
Valabil pentru toata rasa asta.
\m/
bai, aveti grija, vorbiti despre un licentiat in drept totusi… 😀
lool….ce cocalar ordinar
Are dreptate omu, eu am uitat sa o folosesc pe prima, asta este handicapul meu.
Nu as conduce manual nici daca m-ai pune sa o fut pe prietena lu’ Paulica.
Am condus de câteva ori AT. Cand m-am întors la rabla mea cu MT, am zis ca următoarea rabla trebuie sa fie neapărat cu AT. Numai cand stau intr-un ambuteiaj si mestec in benzina (treapta 1 – neutru – treapta 1 – neutru …) ma gândesc c-ar fi bine doar sa apas sau sa eliberez o pedala.
Cred ca majoritatea celor care spun ca AT este inutila/pentru handicapati/”real men drive MT” fie n-au condus AT in viata lor, fie au condus niste rable care aveau AT de generatie mai veche. In ziua de azi nu poti schimba manual mai repede decât o face AT. Cine nu ma crede, sa conduca ceva din gama VW cu DSG.
Nu am condus una, dar mi-ar placea sigur … numai ca sunt mult mai scumpe decat varianta manuala. Adica asa era ultima data cand m-am uitat. Acum vreo 4-5 ani diferenta era cam 5000.
Bha ma lasi? Real men drive MT? LOOOOOOL frate.
Pai da, de aia se cumpara in orice tara civilizata ATuri la gramada. Ca e plin de femei, nu ca ar fi muuuuuuuuult mai comoda.
Conduc ambele, uneori chiar in aceeasi zi. Fiecare are farmecul ei, dar un motor puternic cu un AT bun bate orice.
Cat despre coca: bai mano, ai uitat de unde ai plecat? Asta e un cetatean “average” al Romaniei, care e problema? :))
A, si inca ceva: asta nu pare gitanes, e doar un roman tziganizat. Ceea ce e mult mai nasol, napalm e mult prea putin.
Niste canalul Arad-Suceava-Iasi-Brasov-Slozia-Chisinau ar fi mai potrivit pentru el.
Asta o avea manuala sau automata?
http://youtu.be/6xv3aF0rMtw
Mie imi place maxim poza cu el in tricou portocaliu si pantaloni scurti rosii cu pete. Mai si scrie “fashion style” pe tricou.
Si elasticul de par din poza cu euroii imi place.
Of, of.
Trebuie sa ai retard mintal in faza terminala sa preferi cutie de viteze manuala. In fine… retardul din poze nu prea merita atentie.
Chestia asta devine Cancan pentru barbati 🙂
Postarile de genul sunt cele mai tari. Pacat ca n-o sa vada blogul amaratul asta, sa vina aici sa ne faca pe toti sarantoci care n-au valoarea lui. 🙂
Pina si timpitii de la Porshe au cutii automate (PDK). Iti dai seama ca numai femeile mai cumpara masini din alea.
Un barbat adevarat daca nu controleaza el de mina socul, avansul, egr-ul si inca vreo 20 de chestii, nu se simte bine in masina. Cu cit mai multe manevre trebuie sa faca ca sa plece de pe loc, cu atit mai bine.
Nici macar nu mai mai distreaza argumente retarde de gen “nu pot sa conduc cutie automata” (sa mori tu ca-ti trebe facultate) sau “pe automata esti la mila computerului” (sa mori tu ca n-ai mod semiautomat/tiptronic/whatever se cheama daca vrei sa te simti stapin)
Mai trebe o pizda inglobata in scaunul soferului ca sa poata fute la propriu masina din mers, sa fie clar cine-i barbatul.
Ce plm cauta asta in Viena? Recunosc orasul din poze.
S-a umplut si pe acolo de cocalari de astia jegosi…
Ceaules!
Si, uite-asa, l-ai mai facut pe unul vedeta. 🙂 Unde-i gasesti?
Ce, ba, nu va mai plac cetatenii romani?
@ Metodan
Cum ce cauta in Viena?
Lebede fratzica ca-i(intentionat,cacofonia se potriveste cu muia de cocalar)era foame.
\m/
@ Manowar
Vorba Parazitilor : “Ba-mi plac,da’-n sange asa”
\m/
@Manowar
Apai, na, mie-mi plac. Da’ asa, cu masura. De aia ma si plimb dimineata pana sa se trezeasca si seara cand nu e mai nimeni pe strazi. 😉
Cum pula îi găsești pe opăriții ăștia ?
nu l-am gasit eu. mi l-a aratat cineva 🙂
Personal mai vreau; chiar o sectiune pentru asemenea specimene. Nu chiar stilul cocalari.com, ceva mai high class (adica cu prezentare, parere personala, impresie artistica, flegme-in-freza, alea-alea).
In alta ordine de idei, are cineva o lista cu aplicatiile de pe Playstore pe stilul “penal”. Gen “Busuioc” si “fara numar”? Fac_colectie.
Stii cum isi prezinta marinarii familia?
Copii si mama lor
Call baby Ionut
Mda, e din Germania, nu stie nici engleza nici romana. 😀
Apropo de asta, cand mi-am luat masina din germania avea meniul nemtesc si cum bagam cheia in contact aparea in maxidot acolo un cuvant din ala lung cu multi de “t” si “s cu h” de nu incapea pe ecran tot .. gen Shvasehafferttamersmaher bla bla si cu semnu! in coada.
Iau cartea si ma uit … toata scrisa in nemteste. Ba, ma dispera ca nu stiam ce vrea ca si piuia. Dupa mi-am dat seama ca zicea sa-mi pun centura … asa ca nu mai rad de call baby! 😀
In sfarsit a descoperit si el ca e capabil sa faca ceva la care altii s-ar putea sa nu fie la fel de priceputi. Acel “ceva” care-i da iluzia de superioritate fata de atatia altii care fie nu au interesul ori nu au avut nevoia sa invete sau sa practice condusul cu cutie manuala, din comoditate sau alte considerente.
Situatia asta imi aduce aminte de “intrecerile” de la semafor, unde un parlit cu ceva rabla “tunata” pune vietile altora in pericol incercand sa “bata” la startul de pe loc masina de pe cealalta banda, a carei sofer isi vede linistit de treaba, fara a constientiza ca participa in vreun concurs, doar ca apoi sa-l auzi pe parlit afirmand cu un aer superior ca masina “tunata” de el a batut la startul de pe loc .
…
– insert random car brand/model here –
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/1921999_1764055647153603_7987304631752314218_n.jpg?oh=906584799d4905f16a75033097f0a777&oe=5562DDB0&__gda__=1431766841_53d383c29d9b9bdedca6f13b6385d9e3
ai uitat fix cea mai poza
rabla mea are cutie automata cam proasta. doar 4 viteze ( a se citi consuma mult dupa 100), pierde cam 2sec la 0-100 fata de varianta manuala, in depasire are un comportament nitel mai ciudat fata de manuala.
Nu as mai trece pe MT nici picat cu ceara. Mai ales ca masinile noi au cutii din ce in ce mai bune. Atat de greu e sa nu mai fiu nevoit sa amestec in benzina, vai vai
Preferăm mai mult și preferăm mai bine… chiar nu știu ce să zic.
Aveam in State rabla coreeană cu AT. Intr-una din zile remarc ca are si modul manual si-mi propun sa conduc pana la serviciu schimbând eu vitezele. Toata treaba m-a tinut pana am iesit de pe autostrada si am dat de trafic: “îmi bag pula-n el schimbat manual, asta e o cutie automata, sa schimbe ea ca m-am saturat!” Dupa aia n-am mai mutat schimbatorul in pozitia “manual”.
Cam asa, am incercat si eu de vreo doua ori in semiautomat si mi-am dat seama cit de pointless e treaba.
Dar, daca ma lasa portofelul, ma intindeam la una cu padele pe volan, si acolo poate ma mai distram din cind in cind.
Eu am dsg, 7 viteze, ambreiaje multidisc uscate, in sus schimba instant (deh, cutie dubla, isi permite), in jos dureaza o secunda sa faca rev matching si nu intotdeauna nimereste la fix. Singura chestie, trebuie sa o anunti din timp cind vrei sa sari, ori calci pedala cu o secunda mai repede ori o bagi din timp in sport. Dupa o vreme te obisnuiesti.
Vrei confort, cauti una cu torque converter si cu aia chiar nu simti nimic ca preia tc-ul socurile.
Dan: a mea are secunda aia mereu 🙂 Ca sa depasesc: dau semnal, calc pedala pana la podea si cam dupa jumatate de secunda, trag si stanga 🙂
haide bre, articolul asta e un fel de “intelligent trolling”. Aici toata lumea o sa spuna ca e mai bun AT-ul. Poate o fi, dar tot e subiectiva treaba: trollam pana umplem bitii servarului si tot o mai fi de vorbit.
si acu’ pentru ca sa ne intelegem: si eu am acum masina cu AT. Si mi-e comoda. Mai comoda mi-ar fi fost in RO unde mi-am pierdut ani din viata in trafic. Aici e doar “de cat mai multa lene”. De ce? Pai din 3 motive:
1. Masina o folosiesc aproape exclusiv in weekenduri. In weekendurile in care vreau sa ies din oras. Aaa: si in vacante. Ca la munca ma duc cu transportu’ in comun. Cu tot cu borac si cu carucior. Pentru cei cu imaginatie mai multa: incercati sa va imaginati asta in RO
2. Nu prea sunt ambuteiaje. Nu ma intelegeti gresit: este trafic, dar toata lumea respecta regulile si se merge destul de fluent cu tot traficul. Si cand zic ca toata lumea respecta regulile aici nu ma refer doar la soferi ci si la politisti (fie dirijeaza cand e nevoie fie gandesc bine cum sa puna marcaje/semafoare pe drum) si la autoritati (care cand e nevoie construiesc, adapteaza, etc). E loc de mai bine, dar NU E RAU DE LOC.
3. Al treilea motiv e ca atunci cand ai de mers undeva mai departe, hop-tzop te urci pe autostrada. Si acolo AT-ul e deja irelevant. Mai degraba cruise control-ul e mai interesant.
(4. Car sharing: am plecat d’acas fara masina si ma grabesc: pai sunt cateva companii de car sharing, deschid telefonul, vad unde-i masina, o deschid, ma sui in ea si ma duc. Pretul undeva intre taxi si masina personala… destul de aproape de masina personala, cel putin pentur oras…)
asta e. astia lenesi preferam mai bine o masina cu AT
Eu nu ma pricep la masini si nici nu vreau sa ma pricep.
Ce pot spune e ca pe m25 parca-i mai placut la 90 de mile la ora sa nu ai picioarele pe nimic, sa apesi un buton si sa mearga cu viteza X in mod constant.
Asta cand ai de mers 200 de mile sau ceva, evident. N-am nimic impotriva masinilor cu chestie de-aia manuala, da’ nu vad vreun avantaj la ele. Nu-s pilot de curse.
ce zice Mujicu, corect: pe autostrada e irelevant daca ai MT sau AT. Pui cruiseul si mergi.
AT e Dumnezeu in orase. In rest e liniste si pace.
Bine, pentru cei care au si alte chestii de lauda, exceptand “bah, ce l-am facut pe ala pe linie continua”.
Na, cua, sa vezi ce-si dau adevaratii pe muzica:
https://www.facebook.com/video.php?v=1764057513820083&pnref=story
omg, ce camasa sclipicioasa are…..l-as spanzura de coiae cu ea….
…mi-am mai adus aminte: eu inca folosesc secventiala pentru frana de motor. Nu e asa eficienta ca la MT dar merge din 2 motive: (1) siguranta – mai ales iarna – si (2) yesss!!! din lene: e mai usor sa dau sus jos din schimbator decat sa mut piciorul frana acceleratie (mai ales la vale…)